יש מקום לעוד עבד?

יש מקום לעוד עבד?

כתיבה יפה ומעניינת פנטזלה... חייב לציין שפעם ראשונה שבא לי להיות עבד... מה את אומרת?
 
חייב לציין ש...

הפנטזיות שלך ממש מדליקות אותי... השאלה אם את מתכוונת לממש אותן ואם יש מקום לעוד עבד...
 
פנטזלה עושה רושם שיש לנו על מה לדבר

עושה רושם שיש לנו על מה לדבר... ויש לי הצעה מדליקה בשבילך איך ניצור קשר מעבר לפורום?
 
למעלה