יש מקום לחדשים?

BillB

New member
יש מקום לחדשים? ../images/Emo9.gif

ליילה הזמינה אותי לכאן כבר די מזמן, אבל מכיוון שעברנו הריון די מסובך קצת בוששתי...עכשיו אני מוכנה רשמית לצאת מהארון - שבוע 24, חיה במנהטן עם שיחיה, בת 31, הריון ראשון.
 
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אני מבינה שחיכית שמרב תלד כדי להחליט להצטרף לשורותינו
אז ברוכה הבאה, ושיהיה המשך הריון משעמם וקל.
 

ניתושית

New member
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

עכשיו מצטרפים
בשיא המתח
לבעלך קוראים יחיה
 

saritoosh22

New member
תמיד יש מקום לחדשים

ברוכה המצטרפת, שיהיה לך המשך הריון קל ומשעמם
 
ברוכה הבאה!../images/Emo140.gif

זו לא את ששאלת על עגלה בגבו לפני כמה ימים? איך הסתדרת בסוף? שיהיה לך המשך הריון קל ומשעמם
 
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אני רואה שבחרת ביום העצמאות הפרטי של פיצי (הבן של מרב), כדי להצטרף. היות שמרב (ליילה) לא יכולה לברך אותך כעת, אני מברכת אותך במקומה. ברוכה המצטרפת!
 

BillB

New member
רק עכשיו הבנתי על מי אתם מדברים....

לא קישרתי בין ליילה - מרב למרב שילדה אתמול
.
 

שנחאי1

New member
ואם כבר אז מתעלקת על ההודעה של BILL

אז גם אני רוצה להגיד שלום. לא מזמן שאלתי באן לגבי רילוקיישן לשנחאי. ומאז הייתי קוראת פאסיבית (לרוב) ואני חייבת להודות שנישבתי בקסמי הפורום החינני הזה. החלטנו לטוס ובקיץ אנחנו אמורים להיות במטוס בדרכנו לסין. אני אמא לפיצית מקסימה בת שנה. ובאופן צפוי מאוד במתח לקראת החויה שצפויה לנו. נהיה בקשר ....
 

scalar

New member
ברוכה המצטרפת ../images/Emo140.gif

והמשך הריון קל ונעים
 
למעלה