ליילה הזמינה אותי לכאן כבר די מזמן, אבל מכיוון שעברנו הריון די מסובך קצת בוששתי...עכשיו אני מוכנה רשמית לצאת מהארון - שבוע 24, חיה במנהטן עם שיחיה, בת 31, הריון ראשון.
אז גם אני רוצה להגיד שלום. לא מזמן שאלתי באן לגבי רילוקיישן לשנחאי. ומאז הייתי קוראת פאסיבית (לרוב) ואני חייבת להודות שנישבתי בקסמי הפורום החינני הזה. החלטנו לטוס ובקיץ אנחנו אמורים להיות במטוס בדרכנו לסין. אני אמא לפיצית מקסימה בת שנה. ובאופן צפוי מאוד במתח לקראת החויה שצפויה לנו. נהיה בקשר ....