יש מחר שביתה לעל יסודיים?

יש מחר שביתה רק בהסתדרות המורים!

אני לא יודע אם זה גם על יסודיים ! נאי מקווה! מישהו יודע?כי בחדשות אמרו הסתדרות המורים.
 

keds

New member
אני הסביר לכם../images/Emo70.gif....

אם הבית ספר שלך חבר בהסתדרות המורים אין שביתה (לומדים חראגי- כרגיל) ואם הוא חבר של ארגון המורים אז את לא לומדת (את עדיין בשביתה) הבית ספר שלי חבר בהסתדרות המורים אז אני לומדת . הנה הכתבה... הלימודים בבתי הספר החברים בהסתדרות המורים יתקיימו מחר כסדרם. זאת לאחר שנציגי ההסתדרות הגיעו להסכם עם נציגי משרדי האוצר והחינוך. במסגרת ההסכם יוותרו המורים על הטבות בשווי 45 מיליון שקלים ובתמורה לא יפוטר אף מורה. עם זאת אירגון המורים העל יסודיים ימשיך להשבית את הלימודים. המשא ומתן בין האוצר לבין ההסתדרות יתחדש בקרוב, כך סוכם בין שר האוצר, בנימין נתניהו ליושב ראש ההסתדרות עמיר פרץ בפגישתם עם נשיא המדינה. מאוחר יותר יגיע פרץ לכינוס של מטה המאבק של ההסתדרות שם הוא צפוי להודיע על מעבר למתכונת של עיצומים.
 
אני מבולבלת לגמרי../images/Emo122.gif../images/Emo117.gif../images/Emo110.gif

אני הבנתי שליסודיים אין שביתה ולחטיבות ותיכונים יש... אבל ילדים אחרים אומרים לי שלכולם יש שביתה , ומישהו אחר אומר לי שגם ליסודיים יש שביתה , ומישהו אחר בכלל אומר שנגמרה השביתה.. בקיצור , אני לא אלך מחר לבצפר וזהו!
כשהם יליטו שיודיעו לי!
 

keds

New member
לא יש לימודים../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif;

לא רוצה
 

kush kush

New member
לכל המאוכזבים כנסו דחוף

מי שהעתיקה מהחדשות שכחה להעתיק שורה אחת: ההערכות הן כי מחר יחזרו לפעול המעונות, גני הילדים ובתי הספר היסודיים, ואילו בתי הספר העל יסודיים ימשיכו להיות מושבתים.
 
שאלה- דחוףףףףף....הביצפר שלי הוא...

בארגון המורים..אבל מצד 2 שמעתי עכשיו בחדשות שכולם חוזרים ללמוד (ואני לא יודעת אם הם דיברו ספיציפית על ההסתדרות או לא רק)...אז מה זה אומר??...יש לי ביצפר מחר או לא?
 
תיראו כנסו ותבינו הכל....

אני שמעתי בחדשות שרקקקקקקקקקקק היסודיים לומדים!!!!!!! ורק האל יסודיים לא לומדים!!!!!!!1
 
למעלה