יש מה לעשות היום!

יש מה לעשות היום! ../images/Emo175.gif

הערב ב-20:00, שעה קלה לפני שעדי כהן, הראל סקעת והראל מויאל יעלו על הבמה בניצנים, אנחנו מביאים לכם את התוכנית שתעשה לכם סדר בראש. ספיישל כוכב נולד 2 עם שירי אלקבץ שתענה לשאלותיכם, והפתעות נוספות. כדאי לבוא!
ואם אתם מחפשים קצת לברוח מההיסטריה של כוכב נולד 2, אנחנו מציעים לכם בילוי אלטרנטיבי שווה במיוחד: כרטיסים זוגיים למועדון הפיצ'ר בהרצליה, שם יתקיים ערב הקרנה חגיגי במיוחד של הפרק האחרון בהחלט בסדרה "שבתות וחגים". עדיין נשארו לנו כרטיסים אז קדימה! צפייה מהנה!
 
אין מה לעשות בכלל היום. יש כוכב

נולד והעולם מת. שירי אלקבץ פאסה לגמרי. יחי הכוכב העליון החדש ותפסיקו לזיין לנו את השכל עם האלטרנטיבות שלכם.
 

noa128

New member
לא מקנאה בך על החלל שייפער בעולמך

החל ממחר בבוקר... לייבוש ההתלהבות מביאה בזאת את מאמרה של יעל משאלי: הנה , ומעלה שאלה למחשבה - מהו לדעתכם השיא שאליו יכול/ה להגיע הכוכב/ת הנולד/ת שת/יזכה הערב? אחרי ניצנים מה יבוא? הופעה בפסטיגל?
 

עמית@

New member
בדרך כלל הכתבות של משאלי בעייתיות

למדי.. את זו טרם קראתי, ואכן, כולנו קבוצת תמיכה למחשבות החל ממחר.
 

noa128

New member
גם זו ארוכה ומפותלת, אבל בסופה

היא מגיעה לליבת העניין - ההשוואה בין כוכב נולד ותוכניות הריאליטי לבין הקולוסיאום וקרבות הגלדיאטורים... - אומרת שזה מוציא מהמתחרים את כל התכונות הבסיסיות והלא מחמיאות שקיימות באדם - הרוע, הקנאה, הטיפשות - וגם לצופים הנלהבים המעודדים מהיציע (ב-SMS) לא בדיוק מחמיא...
 

חני ב

New member
את לא תאמיני

כשרשמתי את הילדים לחוג, היא בקשה מס' פלאפון של גל. אמרתי לה שאין. היא הסתכלתה עלי כאילו אני חייזר. אמרתי לה שאין לו פלאפון ובשביל מה הוא צריך? אז היא אמרה שהם מעבירים אינפורמציה לילדים דרך SMS. הצחיקו אותי. רצתי וקניתי לו מיד פלאפון כמובן.
 

חני ב

New member
השיא? תראי למה נינט הגיעה

הגיעה רחוק. היתה מגיעה לזה לולא כוכב נולד 1?
 

noa128

New member
הגיעה לטלנובלה יומית ב-יס

ולדיל של מוזיקות בסלקום - איפה דיסק? איפה קריירה מוזיקלית, ומה הלאה? ייגמר "השיר שלנו" ו... - והאם נראה לכם שמי מהמתמודדים הפעם (וגם אני חושבת שסקעת חמוד אמיתי) קורץ מהחומר שממנו עשויים כוכבים? בעל דרייב כריזמה וייתן את חייו לבניית קריירה דוגמת שרית חדד למשל?
 

חני ב

New member
אי אפשר לדעת אף פעם

ואיך שרית חדד הצליחה? הלך לה קלף. איפה היא ואיפה נינט (בעיני הקול של נינט מדהים).
 

noa128

New member
תגובה אחרונה ממשביתת השמחות ../images/Emo13.gif

שרית חדד הגיעה לאן שהגיעה בדיוק כמו שעופרה חזה הגיעה - יש איש חזק מאחוריה, והמון רעב וחריצות - שלא תביני הבחורה עובדת בזה פול טיים ג'וב, הופעות, הקלטות - אנרגיות שלא לכל אחד יש. תעשיית המוזיקה בארץ היא תעשייה אכזרית, אנשים מוכשרים ומדהימים נלעסים לרגע ומושלכים הצידה ואנשים שאין דבר בינם ובין כשרון מגיעים אם יש להם טונות של כסף והם עובדים בלהיקשר למי שצריך ורוצים בזה מ-א-ד. להיות כוכב זה טונות של אופי, רצון אדיר, סבלנות, חריצות ומרפקים. כישרון עוזר, אבל מהווה מרכיב פעוט מתנאי ההצלחה. גם קצת מזל לא מזיק. לנינט יש את זה, ואולי זה גם יספיק לה, לשלושה האלה? SORRY ....
 

חני ב

New member
הם את שלהם עשו

כיום הם מפורסמים, בטח יופיעו בכמה פרסומות גם. אז מה רע להם? יש להם כבר כרטיס כניסה לכמה וכמה מקומות.
 
אני ממש לא מבין על מה את מדברת.

את הבשר הרי מייצרים בסופר. את כוכבי כוכב נולד ייצרו כדי לספק לי בידור. אין לי רגשות לא לבשר ולא להראל סקעת. הם בסה"כ נוצרו לבדר אותי ולקיים אותי. מעבר לזה, בתחת שלי.
 
למעלה