יש לסרוק כל נוסע שעולה לאוטובוס!

מצב
הנושא נעול.

גילביון

New member
יש לסרוק כל נוסע שעולה לאוטובוס!

יש לסרוק כל נוסע שעולה לאוטובוס!
אני לא מבין - מדוע סורקים אותי עם מכשיר ידני כשאני נכנס לסופר-פארם, למסעדה או כל חנות או מזללה - ואילו לאוטובוס עולים חופשי. מה הבעיה להורות לנהגים לרדת מהאוטו בכל תחנה, לסרוק נוסע ורק אז להרשות לו לעלות! בתחנות עמוסות אפשר להעמיד איש בטחון שיבדוק מראש את הנוסעים שרוצים לעלות לאוטובוס. זה יפתור בצורה פשוטה ומתבקשת את בעית הפיצוצים באוטובוסים. כמו שבודקים במטוסים, וברכבת - יבדקו גם באוטובוס. חיי הנוסעים אינם הפקר! אני מבקש שתחשבו על זה ותפיצו את זה הלאה !! תודה גילביון
 

oren*

New member
אתה שואל ברצינות? ../images/Emo4.gif

יש לסרוק כל נוסע שעולה לאוטובוס!
אני לא מבין - מדוע סורקים אותי עם מכשיר ידני כשאני נכנס לסופר-פארם, למסעדה או כל חנות או מזללה - ואילו לאוטובוס עולים חופשי. מה הבעיה להורות לנהגים לרדת מהאוטו בכל תחנה, לסרוק נוסע ורק אז להרשות לו לעלות! בתחנות עמוסות אפשר להעמיד איש בטחון שיבדוק מראש את הנוסעים שרוצים לעלות לאוטובוס. זה יפתור בצורה פשוטה ומתבקשת את בעית הפיצוצים באוטובוסים. כמו שבודקים במטוסים, וברכבת - יבדקו גם באוטובוס. חיי הנוסעים אינם הפקר! אני מבקש שתחשבו על זה ותפיצו את זה הלאה !! תודה גילביון
אתה שואל ברצינות?

בכל תחנה הנהג ירד מהאוטובוס ויבדוק את הנוסעים אחד אחד?
 

Weird Eyal

New member
תגיד לי אתה צוחק נכון???????

יש לסרוק כל נוסע שעולה לאוטובוס!
אני לא מבין - מדוע סורקים אותי עם מכשיר ידני כשאני נכנס לסופר-פארם, למסעדה או כל חנות או מזללה - ואילו לאוטובוס עולים חופשי. מה הבעיה להורות לנהגים לרדת מהאוטו בכל תחנה, לסרוק נוסע ורק אז להרשות לו לעלות! בתחנות עמוסות אפשר להעמיד איש בטחון שיבדוק מראש את הנוסעים שרוצים לעלות לאוטובוס. זה יפתור בצורה פשוטה ומתבקשת את בעית הפיצוצים באוטובוסים. כמו שבודקים במטוסים, וברכבת - יבדקו גם באוטובוס. חיי הנוסעים אינם הפקר! אני מבקש שתחשבו על זה ותפיצו את זה הלאה !! תודה גילביון
תגיד לי אתה צוחק נכון???????
נסיעה בעיר שלוקחת 20 דקות תיקח שעה אם יבדקו כל מי שעולה לאוטובוס!!! ובכלל אם יש לי סכין בכיס?..... אז לא יעלו אותי לאוטובוס ?????? כי עם סכין אחת אני יכול לחטוף אוטובוס הריי........ מה אתה מדבר שטויות תגיד לי???????
 

oh-da

New member
ואז יווצרו תורים ארוכים

יש לסרוק כל נוסע שעולה לאוטובוס!
אני לא מבין - מדוע סורקים אותי עם מכשיר ידני כשאני נכנס לסופר-פארם, למסעדה או כל חנות או מזללה - ואילו לאוטובוס עולים חופשי. מה הבעיה להורות לנהגים לרדת מהאוטו בכל תחנה, לסרוק נוסע ורק אז להרשות לו לעלות! בתחנות עמוסות אפשר להעמיד איש בטחון שיבדוק מראש את הנוסעים שרוצים לעלות לאוטובוס. זה יפתור בצורה פשוטה ומתבקשת את בעית הפיצוצים באוטובוסים. כמו שבודקים במטוסים, וברכבת - יבדקו גם באוטובוס. חיי הנוסעים אינם הפקר! אני מבקש שתחשבו על זה ותפיצו את זה הלאה !! תודה גילביון
ואז יווצרו תורים ארוכים
והמחבל יעדיף להתפוצץ בתור. וגם אם לא יווצר תור, המחבל יכול לרוץ ולפוצץ את עצמו.
 

oh-da

New member
חחחחח זה נשמע כאילו אני נותן רעיונו

ואז יווצרו תורים ארוכים
והמחבל יעדיף להתפוצץ בתור. וגם אם לא יווצר תור, המחבל יכול לרוץ ולפוצץ את עצמו.
חחחחח זה נשמע כאילו אני נותן רעיונו
+ת למחבלים
אבל הם כבר השתמשו בזה לצערי
בכל מקרה, הבעיה של תורים ארוכים קיימת גם בקניונים וכו´, למשל בעזריאלי, ובעיקר הכניסה מתחנת הרכבת לעזריאלי, אבל שם יש כבר את האבטחה של הרכבת כך שזה "די בטוח" בתור. וגם מידי פעם הם פותחים מעבר אחד לחיילים ואנשים ללא תיקים ואחד לכל מי שעם תיק ושצריך לעבור בדיקה "מקיפה".
 

Man Dark

New member
איזה רעיון נהדר! תור

חחחחח זה נשמע כאילו אני נותן רעיונו
+ת למחבלים
אבל הם כבר השתמשו בזה לצערי
בכל מקרה, הבעיה של תורים ארוכים קיימת גם בקניונים וכו´, למשל בעזריאלי, ובעיקר הכניסה מתחנת הרכבת לעזריאלי, אבל שם יש כבר את האבטחה של הרכבת כך שזה "די בטוח" בתור. וגם מידי פעם הם פותחים מעבר אחד לחיילים ואנשים ללא תיקים ואחד לכל מי שעם תיק ושצריך לעבור בדיקה "מקיפה".
איזה רעיון נהדר! תור
לאנשים עם תיקים ותור לאנשים בלי! ענק! למה לא עושים את זה בכול הקניונים? הממ,, ולא הבנתי מה הקשר חיילים? כאילו, הם לא נחשבים אנשים רגילים? מה,אותם לא צריך לבדוק? מחבל לא יכול להתחפש לחייל? בכול מקרה, רעיון טוב תורים שונים.
 

oh-da

New member
חיילים צריכים להציג תעודת חוגר

איזה רעיון נהדר! תור
לאנשים עם תיקים ותור לאנשים בלי! ענק! למה לא עושים את זה בכול הקניונים? הממ,, ולא הבנתי מה הקשר חיילים? כאילו, הם לא נחשבים אנשים רגילים? מה,אותם לא צריך לבדוק? מחבל לא יכול להתחפש לחייל? בכול מקרה, רעיון טוב תורים שונים.
חיילים צריכים להציג תעודת חוגר
אתה באמת מצפה שיתחילו לבדוק לחיילים את כל התיקים הענקיים שלהם
זה לא ייגמר. בגלל זה הם צריכים להציג תעודת חוגר... זה באמת רעיון טוב, רק חבל שלא כל הזמן הם עושים זאת...
 

Man Dark

New member
לשפר את הרעיון.

יש לסרוק כל נוסע שעולה לאוטובוס!
אני לא מבין - מדוע סורקים אותי עם מכשיר ידני כשאני נכנס לסופר-פארם, למסעדה או כל חנות או מזללה - ואילו לאוטובוס עולים חופשי. מה הבעיה להורות לנהגים לרדת מהאוטו בכל תחנה, לסרוק נוסע ורק אז להרשות לו לעלות! בתחנות עמוסות אפשר להעמיד איש בטחון שיבדוק מראש את הנוסעים שרוצים לעלות לאוטובוס. זה יפתור בצורה פשוטה ומתבקשת את בעית הפיצוצים באוטובוסים. כמו שבודקים במטוסים, וברכבת - יבדקו גם באוטובוס. חיי הנוסעים אינם הפקר! אני מבקש שתחשבו על זה ותפיצו את זה הלאה !! תודה גילביון
לשפר את הרעיון.
מעמידים מאבטח באוטובוס (כבר ראיתי כאלו) והוא סורק. אולי לא בדיקה ממש ממש משמעותית אבל הוא סורק כמה שאפשר או! שסוגרים את התחנה איכשהו ואז הכניסה לתחנה עצמה תיהיה מלווה בסריקת מאבטח (ברור שצריך המווון אנשים ועובדה מרובה מאוד. אבל, זה המצב כיום)
 

גילביון

New member
מה הבעיה?

לשפר את הרעיון.
מעמידים מאבטח באוטובוס (כבר ראיתי כאלו) והוא סורק. אולי לא בדיקה ממש ממש משמעותית אבל הוא סורק כמה שאפשר או! שסוגרים את התחנה איכשהו ואז הכניסה לתחנה עצמה תיהיה מלווה בסריקת מאבטח (ברור שצריך המווון אנשים ועובדה מרובה מאוד. אבל, זה המצב כיום)
מה הבעיה?
אני לא מבין את הלועגים. אז מה אם הנסיעה תארך יותר זמן ! פרוצדורת הטיסות לא התארכה ? התארכה ! מה יותר חשוב, החיים או עוד קצת זמן ? הפתרונות רבים: מאבטח באוטובוס, או בתחנה או שהנהג יזיז את התחת שלו - אך שכל נוסע יבדק. נקודה.
 

גילביון

New member
תמשיכו לגחך ולהתפוצץ

מה הבעיה?
אני לא מבין את הלועגים. אז מה אם הנסיעה תארך יותר זמן ! פרוצדורת הטיסות לא התארכה ? התארכה ! מה יותר חשוב, החיים או עוד קצת זמן ? הפתרונות רבים: מאבטח באוטובוס, או בתחנה או שהנהג יזיז את התחת שלו - אך שכל נוסע יבדק. נקודה.
תמשיכו לגחך ולהתפוצץ
 

Man Dark

New member
תראה לנהג יש כבר יותר מדי תפקידים.

מה הבעיה?
אני לא מבין את הלועגים. אז מה אם הנסיעה תארך יותר זמן ! פרוצדורת הטיסות לא התארכה ? התארכה ! מה יותר חשוב, החיים או עוד קצת זמן ? הפתרונות רבים: מאבטח באוטובוס, או בתחנה או שהנהג יזיז את התחת שלו - אך שכל נוסע יבדק. נקודה.
תראה לנהג יש כבר יותר מדי תפקידים.
אז גם לבדוק? עדיף שיהיו מאבטחים. ואני חושב שצריך לסגור את התחנות ולשים שם מאבטחים. ככה שאם יש מחבל הוא לא יפוצץ את האוטובוס וככה מכסים כמה קוים בתחנה אחת. אם יש נגיד 3 אז במקום לשים על 3 אוטובוסים אז לשים מאבטח אחד בתחנה אחת. כמובן שתהליך זה יהיה ארוך ומיגע (החלפת התחנות לסגורות ומאבטחים בכול פינה) אבל אין מה לעשות. אולי זה גם ייפתור את בעיית ההאבטלה בארץ.
 

oren*

New member
לסגור את אילו תחנות?

תראה לנהג יש כבר יותר מדי תפקידים.
אז גם לבדוק? עדיף שיהיו מאבטחים. ואני חושב שצריך לסגור את התחנות ולשים שם מאבטחים. ככה שאם יש מחבל הוא לא יפוצץ את האוטובוס וככה מכסים כמה קוים בתחנה אחת. אם יש נגיד 3 אז במקום לשים על 3 אוטובוסים אז לשים מאבטח אחד בתחנה אחת. כמובן שתהליך זה יהיה ארוך ומיגע (החלפת התחנות לסגורות ומאבטחים בכול פינה) אבל אין מה לעשות. אולי זה גם ייפתור את בעיית ההאבטלה בארץ.
לסגור את אילו תחנות?
המחבלים עולים לאוטובוסים במקומות נידחים. בתחנות המרכזיות הגדולות יש אבטחה אדירה (בתחנה מרכזית ירושלים יש מכונות שיקוף), הבעיה היא לא בתחנות המרכזיות.
 

Man Dark

New member
לא, לא לזה התכוונתי.

לסגור את אילו תחנות?
המחבלים עולים לאוטובוסים במקומות נידחים. בתחנות המרכזיות הגדולות יש אבטחה אדירה (בתחנה מרכזית ירושלים יש מכונות שיקוף), הבעיה היא לא בתחנות המרכזיות.
לא, לא לזה התכוונתי.
לסגור את כל התחנות! גם במקומות נידחים, האוטובוס לא עוצר סתם, נכון? אבל אולי זה מופרח מדי... אז לא לסגור, פשוט שיהיה שם מאבטח.
 

oren*

New member
שיהיה מאבטח בכל תחנה, גם כשמדובר

לא, לא לזה התכוונתי.
לסגור את כל התחנות! גם במקומות נידחים, האוטובוס לא עוצר סתם, נכון? אבל אולי זה מופרח מדי... אז לא לסגור, פשוט שיהיה שם מאבטח.
שיהיה מאבטח בכל תחנה, גם כשמדובר
בתחנות בין עירוניות שנמצאות באזור מבודד ועולים בהן אולי ארבעה נוסעים ביום? (כמו התחנות בהן עלו המחבלים בכביש וואדי ערה). חלק מהפיגועים האחרונים היו פיגועי חדירת מחבלים לבתים פרטיים, האם הפיתרון במקרה הזה הוא לשים מאבטח בכניסה לכל בית? הפיתרון צריך להיות פוליטי, להגיע להסכם שלום עם הפלשתינאים או לבצע הפרדה בין שתי המדינות, אבל בטח שלא לקבור את עצמנו תחת ערימת מאבטחים.
 

גילביון

New member
אין עצירות סתם

שיהיה מאבטח בכל תחנה, גם כשמדובר
בתחנות בין עירוניות שנמצאות באזור מבודד ועולים בהן אולי ארבעה נוסעים ביום? (כמו התחנות בהן עלו המחבלים בכביש וואדי ערה). חלק מהפיגועים האחרונים היו פיגועי חדירת מחבלים לבתים פרטיים, האם הפיתרון במקרה הזה הוא לשים מאבטח בכניסה לכל בית? הפיתרון צריך להיות פוליטי, להגיע להסכם שלום עם הפלשתינאים או לבצע הפרדה בין שתי המדינות, אבל בטח שלא לקבור את עצמנו תחת ערימת מאבטחים.
אין עצירות סתם
אם זו תחנה פעילה, במיוחד כזו שמשרתת מספר קווים - אפשר לשים מאבטח צמוד. אם זו תחנה, כמו שאתם כותבים, שעולים עליה "4 נוסעים ביום" אזי: 1. או שמבטלים את התחנה. 2. או שמאבטח מגיע לתחנה ע"פ לוח זמנים. אוטובוס לא מעלה את הנוסעים ללא אישור המאבטח. פשוט, לא? איך אנחנו מצאנו את הפתרון בקצת מחשבה ואנשים עדיין מתים ! יש מתנדבים להפצת מכתבים? פניה לתקשורת?
 

nitsansh

New member
לא פשוט בכלל

אין עצירות סתם
אם זו תחנה פעילה, במיוחד כזו שמשרתת מספר קווים - אפשר לשים מאבטח צמוד. אם זו תחנה, כמו שאתם כותבים, שעולים עליה "4 נוסעים ביום" אזי: 1. או שמבטלים את התחנה. 2. או שמאבטח מגיע לתחנה ע"פ לוח זמנים. אוטובוס לא מעלה את הנוסעים ללא אישור המאבטח. פשוט, לא? איך אנחנו מצאנו את הפתרון בקצת מחשבה ואנשים עדיין מתים ! יש מתנדבים להפצת מכתבים? פניה לתקשורת?
לא פשוט בכלל
יש אלפי תחנות אוטובוס בארץ... להצמיד מאבטח לכל תחנה או כל אוטובוס זה ענין מאד לא פשוט... צריך בשביל זה אלפי אנשים... ומי ישלם את המחיר?
 

איליה.

New member
אלפי תחנות? ../images/Emo13.gif הרבה יותר!

לא פשוט בכלל
יש אלפי תחנות אוטובוס בארץ... להצמיד מאבטח לכל תחנה או כל אוטובוס זה ענין מאד לא פשוט... צריך בשביל זה אלפי אנשים... ומי ישלם את המחיר?
אלפי תחנות?
הרבה יותר!
הרעיון של מאבטח בכל תחנה או של נהג שבודק את הנוסעים בכל תחנה הוא עד כדי כך אבסורדי שהעדפתי לא להגיב על הדיון הזה עד עכשיו. אבל גילביון, אחרי שראיתי שאתה כל כך מתעקש, אני מתחיל לחשוד שאתה באמת מתכוון ברצינות. אז אני אתן לך לדוגמה קו אטובוס שאני מכיר מקרוב. קו 77 יוצא ממרכז העיר נשר, עובר בכל אחת משכונות העיר, נכנס לטכניון, עושה סיבוב דרך הגרנד קניון, וחוזר למרכז העיר נשר. תדירות הקו היא אחת לשעה, זמן מהלך הקו הוא כשעה. לאורך הקו נמצאות 70 תחנות. תחנות קטנות ולא מגודרות בשכונות מגורים במרחקים סבירים זו מזו. ברוב התחנות עובר רק עוד קו אחד או שניים, לכן בסך הכל תדירות האוטובוסים ברוב התחנות היא לא יותר מ-3 בשעה. מספר הנוסעים הממוצע שעולים לאוטובוס בכל תחנה הוא 1, ולמרות זאת כולן בשימוש ואי אפשר לבטל אף אחת (אולי חוץ משלוש-ארבע מהן). בהנחה שלרדת מהאוטובוס ולבצע בדיקה בטחונית לוקח בממוצע ארבעים שניות לנוסע, יקח לאוטובוס שעה ו-45 דקות להגיע ליעדו במקום שעה כמו היום, כלומר כמעט פי שניים. אני מבטיח לך שזה זמן לא הגיוני בשביל אף אחד מהנוסעים. לשים מאבטח בכל תחנה - זה אומר 70 מאבטחים רק בשביל הקו המסכן הזה בנשר שיעמדו בתחנות מ-5 בבוקר עד 12 בלילה. אז המשימה הבאה שלך היא למצוא רעיון מאיפה לקחת כסף בשביל לשלם למאבטחים על 1330 שעות עבודה יומיות, ואני מזכיר לך שכל זה רק בשביל קו מסכן בנשר שיש בארץ עוד מאות כמוהו.
 

nitsansh

New member
אם את המיליארדים שזה יעלה...

אלפי תחנות?
הרבה יותר!
הרעיון של מאבטח בכל תחנה או של נהג שבודק את הנוסעים בכל תחנה הוא עד כדי כך אבסורדי שהעדפתי לא להגיב על הדיון הזה עד עכשיו. אבל גילביון, אחרי שראיתי שאתה כל כך מתעקש, אני מתחיל לחשוד שאתה באמת מתכוון ברצינות. אז אני אתן לך לדוגמה קו אטובוס שאני מכיר מקרוב. קו 77 יוצא ממרכז העיר נשר, עובר בכל אחת משכונות העיר, נכנס לטכניון, עושה סיבוב דרך הגרנד קניון, וחוזר למרכז העיר נשר. תדירות הקו היא אחת לשעה, זמן מהלך הקו הוא כשעה. לאורך הקו נמצאות 70 תחנות. תחנות קטנות ולא מגודרות בשכונות מגורים במרחקים סבירים זו מזו. ברוב התחנות עובר רק עוד קו אחד או שניים, לכן בסך הכל תדירות האוטובוסים ברוב התחנות היא לא יותר מ-3 בשעה. מספר הנוסעים הממוצע שעולים לאוטובוס בכל תחנה הוא 1, ולמרות זאת כולן בשימוש ואי אפשר לבטל אף אחת (אולי חוץ משלוש-ארבע מהן). בהנחה שלרדת מהאוטובוס ולבצע בדיקה בטחונית לוקח בממוצע ארבעים שניות לנוסע, יקח לאוטובוס שעה ו-45 דקות להגיע ליעדו במקום שעה כמו היום, כלומר כמעט פי שניים. אני מבטיח לך שזה זמן לא הגיוני בשביל אף אחד מהנוסעים. לשים מאבטח בכל תחנה - זה אומר 70 מאבטחים רק בשביל הקו המסכן הזה בנשר שיעמדו בתחנות מ-5 בבוקר עד 12 בלילה. אז המשימה הבאה שלך היא למצוא רעיון מאיפה לקחת כסף בשביל לשלם למאבטחים על 1330 שעות עבודה יומיות, ואני מזכיר לך שכל זה רק בשביל קו מסכן בנשר שיש בארץ עוד מאות כמוהו.
אם את המיליארדים שזה יעלה...
יוסיפו לסל הבריאות, זה יציל פי 100 יותר אנשים מאלה שנפגעים מפעולות טרור.
 

oren*

New member
טיסה זו לא נסיעה באוטובוס

מה הבעיה?
אני לא מבין את הלועגים. אז מה אם הנסיעה תארך יותר זמן ! פרוצדורת הטיסות לא התארכה ? התארכה ! מה יותר חשוב, החיים או עוד קצת זמן ? הפתרונות רבים: מאבטח באוטובוס, או בתחנה או שהנהג יזיז את התחת שלו - אך שכל נוסע יבדק. נקודה.
טיסה זו לא נסיעה באוטובוס
אוטובוס הוא כלי תחבורה עירוני מהיר ונגיש. ברגע שנהגים יבצעו בדיקה בטחונית בכל תחנה, חברות האוטובוסים יאלצו להכניס אוטובוסים נוספים לשירות כדי לא לגרום לאנשים לחכות זמן רב בתחנות. אין ספק שהחיים חשובים, אבל אף אחד לא יסע באוטובוס כשכל עצירה בתחנה לוקחת לפחות עשר דקות.
 

גילביון

New member
70 תחנות בשעה? יש תשובה

טיסה זו לא נסיעה באוטובוס
אוטובוס הוא כלי תחבורה עירוני מהיר ונגיש. ברגע שנהגים יבצעו בדיקה בטחונית בכל תחנה, חברות האוטובוסים יאלצו להכניס אוטובוסים נוספים לשירות כדי לא לגרום לאנשים לחכות זמן רב בתחנות. אין ספק שהחיים חשובים, אבל אף אחד לא יסע באוטובוס כשכל עצירה בתחנה לוקחת לפחות עשר דקות.
70 תחנות בשעה? יש תשובה
במקרה כזה המאבטח צמוד לאוטובוס. אם מדובר בנוסעים בודדים בכל תחנה הבדיקה תהיה מהירה. אם הנסיעה תקח זמן ארוך יותר - אין מה לעשות. לשבת על הספסל ולרעוד מי יעלה הפעם.. זה נורא הרבה יותר. יש מאבטחים בהרבה מקומות ואנשים מקבלים את העיכוב בסלחנות. גם במקרה הזה אני בטוח שיהיה שיתוף פעולה מלא מצד הציבור. אני ומשפחתי לא עולים לאוטובוס עד שהמצב ישתנה. כל טוב לכולם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה