יש לנו עוד מפגש עם העו"ס ומשהו מהלב

אופה3

New member
יש לנו עוד מפגש עם העו"ס ומשהו מהלב

אני לא יודעת איך הסיפור הזה התחיל בכלל ואיך החלטנו בשניה לאמץ ילד, באמת שזה היה ככה, לפני שנה הנושא הזה עלה לדיון בבית ונתקלתי בהתנגדות חזקה מצד הבעל, ולאחר כמה חודשים הסתכלתי בטפסים ששלחתי בספטמבר 2003 והנה כבר מאי 2004 ואני עדיין עומדת עם רגל אחת באויר ולא מחליטה מה לעשות, כזכור לכם (או שלא) שלחתי את הטפסים ב 14/5 יום הולדתי ותוך פחות משבועיים היה לנו פגישה ראשונה עם העוסי"ת הגעתי עם המון חששות לשם, הרבה מידע קיבלתי ממכם, והגענו עם החלטה נחושה לעבור את זה ביחד ויהיה מה שיהיה..........יצאנו מחוזקים מהפגישה והשד לא היה כזה נורא. ופתאום כמו רעם ביום בהיר נחת עלינו הסיפור הזה עם "ילד המריבה" והחששות שהיו בי מאז ומתמיד החלו לעלות ולגלוש לתוך החלומות שלי בלילה, איך אני חולמת על הילד שלי ולוקחים לי אותו, ואיך קורעים את האוצר שלי מהיידים שלי, שבועות שאני כבר בלי שינה טובה עם מחשבות, עם הרהורים ועדיין אין לי ילד, ואולי הדרך עוד ארוכה אבל הנושא הזה ערער לי את הנפש ממש עד היסוד, וחשבתי המון ואני פוחדת אני אומרת בלב שלם אני פוחדת מאוד. הגענו להחלטה לקחת ילד בהליך 12 ג' גם ואני מקווה שלא יקרה לי שום דבר שדומה למקרה הזה. ואני מאחלת לכולנו להפוך להיות רשמיים באופן רשמי למי שמחכה, ולכל אלו שבדרך לאימוץ מאחלת להיות הורים במהרה. תודה לצוצי על הכל באמת תודה לך עזרת לי מאוד אתמול. תודה לך דיאנה על העידוד, אימא דוב תודה רבה גם לך על הכל ולכולכם תודה על התמיכה והעידוד והעזרה, שמחה להיות פה, שמחה להיות חלק ממכם, מקווה להכריז בקרוב על תינוק ביידי. יום טוב
 

משתפרת

New member
אופה זה באמת מפחיד

לא רק את, מדינה שלמה מעורבת בסיפור הקשה הזה. אינספור אנשים כואבים את כאבו וחוששים מהכרעת השופטים. גם אני הייתי מתה מפחד לו לא היה האימוץ חתום ומסודר סופית. צריך הרבה אומץ להתמודד עם הבלתי ידוע, בדמות מצב משפטי פתוח. לטובתכם עומדת העובדה שאימוצים כאלה נערכים כל הזמן, וערעורים על המסירה לאימוץ קורים לעיתים רחוקות ולא מתקבלים בבית המשפט. יודעת שזה לא מרגיע, מאחלת לכם רק טוב.
 

דיאנה*

New member
שמחה שאת פה איתנו../images/Emo23.gif

אופה, החלומות שלך מעידים על הרצון שלך להיות כבר אמא, ובצדו גם על החשש. נדמה לי שהחשש הזה שעורר המשפט המתוקשר מתיישב על חששות שמאוד טבעי שיהיו קיימים בהריון של אימוץ, כאשר הכל מסביב עמום ולא ידוע. חמודה, את עוד בתחילת התהליך. עוד צפויות לכם פגישות עם העו"סית ומבדקים ואחריהם סדנא ולאחריה המתנה... אזרי כוח. זכרי גם שהעובדה שהחלטתם ביניכם לקחת ילד בהליך 12ג' אינה אומרת בהכרח שזה מה שיקרה. הדבר היחידי שאת יודעת היום הוא שבסוף בסוף את תהיי אמא. נראה שתהיי אמא מאוד נלהבת
ואם כבר מספרים על חלומות ופחדים - כשפיצי הגיעה הביתה (לאחר משפט וכשכל התעודות בידי) רדף אותי במשך זמן חלום שחזר על עצמו שוב ושוב. הייתי חולמת שאני ניגשת אליה בלילה, מעירה אותה כדי לקחת תרופה, או לוקחת אותה בידיים לאחר שבכתה. מתכרבלת איתה תחת השמיכה נהנית מחום הגוף שלה, מהריח המתוק. מרגישה אותה מתכרבלת אצלי בידיים, נושמת אותה, מחבקת חזק ומנמנת איתה. לפתע הייתי מתעוררת. מחפשת שם את פיצי והיא איננה. מרימה את השמיכה בעדינות, בודקת בין הקפלים. התינוקת שלי איננה. פחד נוראי מתגנב ללב. אני בודקת ועוד בודקת עד שבסוף באימה מנערת את השמיכה. הילדה איננה. ערה מאוד מחד, ואחוזה בחלום מאידך, הייתי הולכת למיטה שלה ומוצאת אותה שם ישנה בשלווה. לא יודעת שאמא עוד לא מאמינה לגמרי שהנס הזה שחיכתה לו כל כך הרבה, הוא באמת שלה לתמיד. אף פעם לא הצלחתי לומר לעצמי שזה היה חלום לפני הבדיקה במיטה של הבת. לפעמים כשמקבלים את הפחד, הוא מאיים פחות.
 

אופה3

New member
משתפרת ודיאנה תודה לכן אכן חששות

מציפים את ליבי אבל אני יודעת שיהיה בסדר מאמינה שיהיה בסדר הפגישה עם העובדת הסוצאלית מתקרבת ואני נחושה יותר מתמיד אני אהיה אימא ובהחלט אימא נלהבת.................ומאושרת ואוהבת יום טוב ותודה לכן הפחד מתחיל לעבור
 

אופה3

New member
ובגלל המלאך שאצלי אני מתמצת סליחה

אבל הוא גוזל הרבה זמן המתוק הזה
 
שלום אופה, שיהיה המון בהצלחה וגם

רציתי לשאול מה זה הליך 12 ג' מה המשמעות שלו? תודה.
 

אופה3

New member
היי חן החיננית,

לגבי הליך 12 ג' לפי מה שהבנתי כאן זה ילדים שעדיין אין להם צו אימוץ, זאת אומרת שגם אחרי חצי שנה אין להם צו אימוץ סופי. אני לפי העוסי"ת שלי קוראת לזה הליך משפטי פתוח, זאת אומרת שבית המשפט עדיין לא הגיע להחלטה הסופית מה לעשות עם הילד. תקראי בשרשורים פה על ההליך הזה. בכל אופן הוא קצת עם סיכון , כי אין אחרי חצי שנה צו אימוץ סופי זה יכול לקחת הרבה יותר זמן.......אבל מצד שני זה מקדים את התור לפי מה שהבנתי אני אשמח לחזור אליך עם תשובות יותר מדויקות בסוף השבוע , אחרי הפגישה הנוספת שלי........ ערב טוב
 

English

New member
12ג'

מדובר על ילדים שהוצאו מבתיהם ע"י שירותי הרווחה והמשפחה הביולוגית אינה משלימה עם כך. זה יוצר מצב בו אי אפשר לתת צו אימוץ עד שבית המשפט יכריע היכן הילד יגדל. בדרך כלל אלו ילדים שסבלו מהזנחה ולדעת העו"ס מוטב שלא יגדלו אצל משפחתם. לפעמים ההליך נעשה מול קרובי משפחה ולא רק מול ההורים. בית המשפט הוא זה שקובע. לפעמים התהליך אורך מספר שנים.
 
12ג

הי אופה אנחנו אימצנו את הגדולים ב-12ג ובאמת לאהבנו כמה זה שברירי ומפחיד עד הסיפור האחרון. הנסיבות הן באמת בדרך כלל קשורות להזנחה התעללות וכדומה. כשרשויות הרווחה מחליטות שעדיף שהילד לא ישאר בחיק משפחתו. מוסרים את הילד למשפחה שעתידה לאמץ אותו כדי לחסוך ממנו מעברים נוספים. בדרך כלל כשמחליטים על 12ג זה בודאות של מעל 99אחוז שהמשפט יסתיים באימוץ של הילד על ידי המשפחה לה נמסר. אנחנו במהלך התקופה עד הכרזתו כבר אימוץ זכינו לביקור של פסיכוליגית מטעם בית המשפט, או לא יודעת אם זה הנוהל או שזה היה נכון רק ספציפית. בהצלחה רבה רבה ומחכים לבשורות על ילד מתוק שלך הפעם בידייך.
 
אנחנו בהליך של אימוץ בחו"ל בע"ה

בתקווה שהכל יסתדר טפו טפו, אבל בכל זאת סיקרן אותי לדעת. תודה על התשובות. אני לא כל כך מרגישה טוב כבר כמה ימים ולכן אני בבית. חטפתי איזשהו וירוס או משהו כזה. אני כבר עם הקאות כמה ימים. מקווה שזה יעבור. בינתיים להתראות.
 

אופה3

New member
היי חן ובנות תודה על המידע וגם אני

החלטתי באופן סופי שזה יהיה המסלול שלי. חן יש וירוס כזה גם לגיסתי היה לכן הילד שלה היה אצלי , זה יעבור תשתי קולה וקרקרים מקווה שתרגישי טוב. אני הולכת להליך הזה, גם בגלל כמו שאמרתם 99 אחוז שלא יקחו אותו חזרה...... אבל יש בי המון אהבה והיא תספיק לו אני חושבת. גם אני מאמינה שהזמן כל כך עובר שאני לא אחיה בהרבה מהפחד הזה.
 
למעלה