יש למישהו רשמים מיום ההפעלה הראשון של אפיקים בראש העין?

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
ראיתי אותם בפתח תקווה, ביום שישי ראיתי את קו 47 החדש

יש למישהו רשמים מיום ההפעלה הראשון של אפיקים בראש העין?
ראיתי אותם בפתח תקווה, ביום שישי ראיתי את קו 47 החדש
בשוק (שלדעתי תדירות של פעם בשעה זה ממש גרוע!) ולא יכולתי בכלל לראות אם יש אנשים באוטובוס או את כמות האנשים. החלונות מוצללים מדיי! אחד השיקולים האם לעלות על אוטובוס במקום שהאוטובוסים עוברים בתדירות גבוהה ושכמה קווים עושים את אותו מסלול זה אם האוטובוס עמוס או פנוי. לא נוכל לדעת.
במוצ"ש שוב ראיתי בפ"ת את קווי ראש העין, ולהפתעתי הם היו כמעט ריקים לחלוטין. בלילה ניתן לראות. כנראה זו מחמאה לאפיקים שהגדילו את התדירות.
הבוקר ראיתי את קו 27 בפ"ת, וכחלק מהשילוט באוטובוס נכתב "ד. תחנה מרכזית" וזה מעולה! כי זה הקו היחיד שמגיע מראש העין לתחנה מרכזית פ"ת (וחבל שרק בכיוון אחד). בזמן דן גם 7 וגם 17 יצאו מתחנה מרכזית פ"ת. בתחילת קווים קו 7 עדיין עבר שם, כמו 62. כיום לא 17 ולא 27.
ולגבי ביטול קווי דן ראש העין- מפרקיות התפנו בבוקר, וכבר הבוקר מפרקית 459 נסעה בקו 51! סוף סוף! והיא הייתה עמוסה! בבילינסון כבר הרבה עמדו, ומגשר פרדס כץ והלאה המפרקית בקו 51 הייתה ממש סרדין!
 

oshlick1

New member
האם קווי דן וקווים שעברו לאפיקים נכללים בהסדר 90 דקות החלפה?

ראיתי אותם בפתח תקווה, ביום שישי ראיתי את קו 47 החדש
בשוק (שלדעתי תדירות של פעם בשעה זה ממש גרוע!) ולא יכולתי בכלל לראות אם יש אנשים באוטובוס או את כמות האנשים. החלונות מוצללים מדיי! אחד השיקולים האם לעלות על אוטובוס במקום שהאוטובוסים עוברים בתדירות גבוהה ושכמה קווים עושים את אותו מסלול זה אם האוטובוס עמוס או פנוי. לא נוכל לדעת.
במוצ"ש שוב ראיתי בפ"ת את קווי ראש העין, ולהפתעתי הם היו כמעט ריקים לחלוטין. בלילה ניתן לראות. כנראה זו מחמאה לאפיקים שהגדילו את התדירות.
הבוקר ראיתי את קו 27 בפ"ת, וכחלק מהשילוט באוטובוס נכתב "ד. תחנה מרכזית" וזה מעולה! כי זה הקו היחיד שמגיע מראש העין לתחנה מרכזית פ"ת (וחבל שרק בכיוון אחד). בזמן דן גם 7 וגם 17 יצאו מתחנה מרכזית פ"ת. בתחילת קווים קו 7 עדיין עבר שם, כמו 62. כיום לא 17 ולא 27.
ולגבי ביטול קווי דן ראש העין- מפרקיות התפנו בבוקר, וכבר הבוקר מפרקית 459 נסעה בקו 51! סוף סוף! והיא הייתה עמוסה! בבילינסון כבר הרבה עמדו, ומגשר פרדס כץ והלאה המפרקית בקו 51 הייתה ממש סרדין!
האם קווי דן וקווים שעברו לאפיקים נכללים בהסדר 90 דקות החלפה?
כלומר האם אפשר לעלות על 282 למשל משאול המלך לדרך נמיר ואז לעבור לקו אחר?
&nbsp
 

orchilit

New member
קווי אפיקים של אשכול ראש העין נכנסים להסדר 90 דק' אבל שים לב

האם קווי דן וקווים שעברו לאפיקים נכללים בהסדר 90 דקות החלפה?
כלומר האם אפשר לעלות על 282 למשל משאול המלך לדרך נמיר ואז לעבור לקו אחר?
&nbsp
קווי אפיקים של אשכול ראש העין נכנסים להסדר 90 דק' אבל שים לב
שקו 282 הוא איסוף בלבד עד דרך נמיר/פנקס וניתן לרדת ממנו רק בפינת יהודה המכבי
 

olli3

New member
מנהל
תודה על הסקירה, מפרקית בקו 51 זה דבר שלא ראינו זמן רב.

ראיתי אותם בפתח תקווה, ביום שישי ראיתי את קו 47 החדש
בשוק (שלדעתי תדירות של פעם בשעה זה ממש גרוע!) ולא יכולתי בכלל לראות אם יש אנשים באוטובוס או את כמות האנשים. החלונות מוצללים מדיי! אחד השיקולים האם לעלות על אוטובוס במקום שהאוטובוסים עוברים בתדירות גבוהה ושכמה קווים עושים את אותו מסלול זה אם האוטובוס עמוס או פנוי. לא נוכל לדעת.
במוצ"ש שוב ראיתי בפ"ת את קווי ראש העין, ולהפתעתי הם היו כמעט ריקים לחלוטין. בלילה ניתן לראות. כנראה זו מחמאה לאפיקים שהגדילו את התדירות.
הבוקר ראיתי את קו 27 בפ"ת, וכחלק מהשילוט באוטובוס נכתב "ד. תחנה מרכזית" וזה מעולה! כי זה הקו היחיד שמגיע מראש העין לתחנה מרכזית פ"ת (וחבל שרק בכיוון אחד). בזמן דן גם 7 וגם 17 יצאו מתחנה מרכזית פ"ת. בתחילת קווים קו 7 עדיין עבר שם, כמו 62. כיום לא 17 ולא 27.
ולגבי ביטול קווי דן ראש העין- מפרקיות התפנו בבוקר, וכבר הבוקר מפרקית 459 נסעה בקו 51! סוף סוף! והיא הייתה עמוסה! בבילינסון כבר הרבה עמדו, ומגשר פרדס כץ והלאה המפרקית בקו 51 הייתה ממש סרדין!
תודה על הסקירה, מפרקית בקו 51 זה דבר שלא ראינו זמן רב.
אבל יש משהו שמאד צורם לי וחברי פורום וותיקים כאן ממשיכים עם אותה המנטרה. תגבור קווים זה לא "מחמאה לאפיקים", זו אם כבר מחמאה למשרד התחבורה. המפעילים הם בסך הכל זכיינים שחובה עליהם לבצע מה שהבוס הגדול מלמעלה (משרד התחבורה) קובע.
&nbsp
מבחינת אפיקים, הכי טוב לה להוציא אוטובוס בכל קו כל 5 דקות, כי זה המון כסף שהיא תרוויח. אבל זה לא נתון לשיקול דעתה כמעט, היא יכולה לתת דגשים מהשטח, דברים חיוניים לתכנון אבל לא לקבוע מה יקרה.
 
גם הבוקר מפרקית בקו 51, שמעתי שתי נוסעות שדיברו על זה ואמרו

תודה על הסקירה, מפרקית בקו 51 זה דבר שלא ראינו זמן רב.
אבל יש משהו שמאד צורם לי וחברי פורום וותיקים כאן ממשיכים עם אותה המנטרה. תגבור קווים זה לא "מחמאה לאפיקים", זו אם כבר מחמאה למשרד התחבורה. המפעילים הם בסך הכל זכיינים שחובה עליהם לבצע מה שהבוס הגדול מלמעלה (משרד התחבורה) קובע.
&nbsp
מבחינת אפיקים, הכי טוב לה להוציא אוטובוס בכל קו כל 5 דקות, כי זה המון כסף שהיא תרוויח. אבל זה לא נתון לשיקול דעתה כמעט, היא יכולה לתת דגשים מהשטח, דברים חיוניים לתכנון אבל לא לקבוע מה יקרה.
גם הבוקר מפרקית בקו 51, שמעתי שתי נוסעות שדיברו על זה ואמרו
משהו בסגנון שזה טוב, לא זוכר את הציטוט המדויק אבל די התלהבו,ואכן המפרקית הצליחה לאסוף הרבה הרבה נוסעים, שבמצב רגיל אולי לא היו עולים על 51 מחוסר מקום, וגם הייתה עלייה מכל הדלתות, מה שהביא לנסיעה מהירה יותר!

 

oshlick1

New member
לא מבין למה הקו הזה עדיין נוסע.

גם הבוקר מפרקית בקו 51, שמעתי שתי נוסעות שדיברו על זה ואמרו
משהו בסגנון שזה טוב, לא זוכר את הציטוט המדויק אבל די התלהבו,ואכן המפרקית הצליחה לאסוף הרבה הרבה נוסעים, שבמצב רגיל אולי לא היו עולים על 51 מחוסר מקום, וגם הייתה עלייה מכל הדלתות, מה שהביא לנסיעה מהירה יותר!
לא מבין למה הקו הזה עדיין נוסע.
עכשיו כשקו 1 בכלל נוסע במסגר כמעט עד לה גוארדיה בכלל אין כמעט הבדל בין שני הקווים האלה.
 
א. כי קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א

לא מבין למה הקו הזה עדיין נוסע.
עכשיו כשקו 1 בכלל נוסע במסגר כמעט עד לה גוארדיה בכלל אין כמעט הבדל בין שני הקווים האלה.
א. כי קו 1 לא נכנס לתחנה המרכזית בת"א
וראוי שלעיר החמישית בגודלה במדינה והשלישית בגודלה במטרופולין גוש דן יהיה קו אחד סדיר שפועל כל היום ובתדירות נורמלית לתחנה המרכזית בת"א (ולא קו שמגיע מנתניה).
(וכן אני זוכר שאתה בדיעה שצריך לסגור את התמח"ת בזבנג וגמרנו מיידית, אבל זה לא יקרה)

ב. כי קו 51 לפי הרשיון (ההיסטורי) שלו פעיל בשעות שאת קו 1 בעייתי להפעיל מבחינה פוליטית-דתית ולא חסרים אנשים שיעשו צרות אם ינסו להפעיל את קו 1 באותן שעות, עם פלפולי חוקיות ואי-חוקיות ותחקירים "עיתונאיים" מכאן ועד הודעה חדשה.
 

אוהד1110

New member
"מחמאה לאפיקים שהגדילה את התדירות"

ראיתי אותם בפתח תקווה, ביום שישי ראיתי את קו 47 החדש
בשוק (שלדעתי תדירות של פעם בשעה זה ממש גרוע!) ולא יכולתי בכלל לראות אם יש אנשים באוטובוס או את כמות האנשים. החלונות מוצללים מדיי! אחד השיקולים האם לעלות על אוטובוס במקום שהאוטובוסים עוברים בתדירות גבוהה ושכמה קווים עושים את אותו מסלול זה אם האוטובוס עמוס או פנוי. לא נוכל לדעת.
במוצ"ש שוב ראיתי בפ"ת את קווי ראש העין, ולהפתעתי הם היו כמעט ריקים לחלוטין. בלילה ניתן לראות. כנראה זו מחמאה לאפיקים שהגדילו את התדירות.
הבוקר ראיתי את קו 27 בפ"ת, וכחלק מהשילוט באוטובוס נכתב "ד. תחנה מרכזית" וזה מעולה! כי זה הקו היחיד שמגיע מראש העין לתחנה מרכזית פ"ת (וחבל שרק בכיוון אחד). בזמן דן גם 7 וגם 17 יצאו מתחנה מרכזית פ"ת. בתחילת קווים קו 7 עדיין עבר שם, כמו 62. כיום לא 17 ולא 27.
ולגבי ביטול קווי דן ראש העין- מפרקיות התפנו בבוקר, וכבר הבוקר מפרקית 459 נסעה בקו 51! סוף סוף! והיא הייתה עמוסה! בבילינסון כבר הרבה עמדו, ומגשר פרדס כץ והלאה המפרקית בקו 51 הייתה ממש סרדין!
"מחמאה לאפיקים שהגדילה את התדירות"
לא אפיקים הגדילה, כי אם משרד התחבורה
 

oshlick1

New member
אני נסעתי עכשיו בקו 472 מת''א לבר אילן

יש למישהו רשמים מיום ההפעלה הראשון של אפיקים בראש העין?
אני נסעתי עכשיו בקו 472 מת''א לבר אילן
אוטובוס בינעירוני חדש, מריח כמו רכב חדש, בכל מושב יש חגורת בטיחות, שולחן מתקפל, שקע USB, מנורת קריאה LED, כריזת התחנות היא באותו קול שיש באגד, ובגדול הכל בסדר. הנהג התעכב קצת בכל תחנה כי הוא לא ידע בדיוק איזה קוד לחייב (יש לו גם 42 למי שנוסע בין ת''א לפ''ת וגם 41 למי שנוסע בין פ''ת לראש העין). במושב הקדמי יש איש של אפיקים שעזר לו קצת.
יש המווווון מקום לרגליים שלא ראיתי מזמן באוטובוסים בינעירוניים.



 

orchilit

New member
נסעתי באוטובוס זהה של קווים 475 (אפילו המספרים קרובים)

אני נסעתי עכשיו בקו 472 מת''א לבר אילן
אוטובוס בינעירוני חדש, מריח כמו רכב חדש, בכל מושב יש חגורת בטיחות, שולחן מתקפל, שקע USB, מנורת קריאה LED, כריזת התחנות היא באותו קול שיש באגד, ובגדול הכל בסדר. הנהג התעכב קצת בכל תחנה כי הוא לא ידע בדיוק איזה קוד לחייב (יש לו גם 42 למי שנוסע בין ת''א לפ''ת וגם 41 למי שנוסע בין פ''ת לראש העין). במושב הקדמי יש איש של אפיקים שעזר לו קצת.
יש המווווון מקום לרגליים שלא ראיתי מזמן באוטובוסים בינעירוניים.
נסעתי באוטובוס זהה של קווים 475 (אפילו המספרים קרובים)
לפני כמה ימים לצומת סביון מתמח"ת, זה הסטנדרט החדש. חבל רק ששקעי ה-USB הם למעלה . היה יותר חכם לשים אותם בגב הכיסא לדעתי.
 
בגב הכסא תולשים אותם

נסעתי באוטובוס זהה של קווים 475 (אפילו המספרים קרובים)
לפני כמה ימים לצומת סביון מתמח"ת, זה הסטנדרט החדש. חבל רק ששקעי ה-USB הם למעלה . היה יותר חכם לשים אותם בגב הכיסא לדעתי.
בגב הכסא תולשים אותם
היו בחרות ששמו את הUSB בגב הכסא ואנשים פשוט תלשו אותם והשאירו חור בכסא. למעלה (או למטה כמו באגד תעבורה) זו פשרה הגיונית.
 
כמו תמיד, האוטובוסים של volvo עם הרכבה של מרכבים הם ה

אני נסעתי עכשיו בקו 472 מת''א לבר אילן
אוטובוס בינעירוני חדש, מריח כמו רכב חדש, בכל מושב יש חגורת בטיחות, שולחן מתקפל, שקע USB, מנורת קריאה LED, כריזת התחנות היא באותו קול שיש באגד, ובגדול הכל בסדר. הנהג התעכב קצת בכל תחנה כי הוא לא ידע בדיוק איזה קוד לחייב (יש לו גם 42 למי שנוסע בין ת''א לפ''ת וגם 41 למי שנוסע בין פ''ת לראש העין). במושב הקדמי יש איש של אפיקים שעזר לו קצת.
יש המווווון מקום לרגליים שלא ראיתי מזמן באוטובוסים בינעירוניים.
כמו תמיד, האוטובוסים של volvo עם הרכבה של מרכבים הם ה
טובים ביותר. יש אותם גם בקווים וגם באפיקים.
 
רק חבל שבעלי מוגבלויות תנועה לא יכולים עוד לנסוע בקו הזה

אני נסעתי עכשיו בקו 472 מת''א לבר אילן
אוטובוס בינעירוני חדש, מריח כמו רכב חדש, בכל מושב יש חגורת בטיחות, שולחן מתקפל, שקע USB, מנורת קריאה LED, כריזת התחנות היא באותו קול שיש באגד, ובגדול הכל בסדר. הנהג התעכב קצת בכל תחנה כי הוא לא ידע בדיוק איזה קוד לחייב (יש לו גם 42 למי שנוסע בין ת''א לפ''ת וגם 41 למי שנוסע בין פ''ת לראש העין). במושב הקדמי יש איש של אפיקים שעזר לו קצת.
יש המווווון מקום לרגליים שלא ראיתי מזמן באוטובוסים בינעירוניים.
רק חבל שבעלי מוגבלויות תנועה לא יכולים עוד לנסוע בקו הזה
 

סנוי

New member
וואו! מפנק!

אני נסעתי עכשיו בקו 472 מת''א לבר אילן
אוטובוס בינעירוני חדש, מריח כמו רכב חדש, בכל מושב יש חגורת בטיחות, שולחן מתקפל, שקע USB, מנורת קריאה LED, כריזת התחנות היא באותו קול שיש באגד, ובגדול הכל בסדר. הנהג התעכב קצת בכל תחנה כי הוא לא ידע בדיוק איזה קוד לחייב (יש לו גם 42 למי שנוסע בין ת''א לפ''ת וגם 41 למי שנוסע בין פ''ת לראש העין). במושב הקדמי יש איש של אפיקים שעזר לו קצת.
יש המווווון מקום לרגליים שלא ראיתי מזמן באוטובוסים בינעירוניים.
וואו! מפנק!
 
נראה שמשרד התחבורה חזר בו מביטול קו 251

יש למישהו רשמים מיום ההפעלה הראשון של אפיקים בראש העין?
נראה שמשרד התחבורה חזר בו מביטול קו 251
הקו מופיע שוב בכל-קו ובאתר המפות הממשלתי וההודעה של דן שונתה:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=5972[/URL]
נראה שדן תמשיך להפעיל את הקו, או שיש במשרד התחבורה בלאגן גדול.
 

orchilit

New member
נראה לי שפשוט דן לא מצליחים לנסח הודעה נורמלית

נראה שמשרד התחבורה חזר בו מביטול קו 251
הקו מופיע שוב בכל-קו ובאתר המפות הממשלתי וההודעה של דן שונתה:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=5972[/URL]
נראה שדן תמשיך להפעיל את הקו, או שיש במשרד התחבורה בלאגן גדול.
נראה לי שפשוט דן לא מצליחים לנסח הודעה נורמלית
היה על זה איזה דיון (שגם הגבתי בו) בפייסבוק שלהם.
לדעתי פשוט הם רצו להגיד ששלושת הקווים האלו עוברים לאפיקים ו251 מתבטל.
 
למעלה