יש למישהו רשמים מיום ההפעלה הראשון של אפיקים בראש העין?

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
אבל גם באתרים של משרד התחבורה הקו מופיע עם זמני נסיעות

נראה לי שפשוט דן לא מצליחים לנסח הודעה נורמלית
היה על זה איזה דיון (שגם הגבתי בו) בפייסבוק שלהם.
לדעתי פשוט הם רצו להגיד ששלושת הקווים האלו עוברים לאפיקים ו251 מתבטל.
אבל גם באתרים של משרד התחבורה הקו מופיע עם זמני נסיעות
 

S a m B o o k i

New member
היה כאוס מוחלט בעיר על ביטול הקו.

נראה שמשרד התחבורה חזר בו מביטול קו 251
הקו מופיע שוב בכל-קו ובאתר המפות הממשלתי וההודעה של דן שונתה:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=5972[/URL]
נראה שדן תמשיך להפעיל את הקו, או שיש במשרד התחבורה בלאגן גדול.
היה כאוס מוחלט בעיר על ביטול הקו.
המון תושבי ראש-העין ברגע ששמעו שהקו מתבטל ואין מענה במקומו , לחצו על מי שצריך ללחוץ, וכרגע קו 251 עובד ע"י חברת "דן"
נראה מה יגידו הימים, אם יישאר אצלם או יעבור ל"אפיקים".
 
בקיצור, משרד התחבורה מתגלה במערומיו

היה כאוס מוחלט בעיר על ביטול הקו.
המון תושבי ראש-העין ברגע ששמעו שהקו מתבטל ואין מענה במקומו , לחצו על מי שצריך ללחוץ, וכרגע קו 251 עובד ע"י חברת "דן"
נראה מה יגידו הימים, אם יישאר אצלם או יעבור ל"אפיקים".
בקיצור, משרד התחבורה מתגלה במערומיו
וגם דרך העברת המידע לציבור מופלאה.
במקרה שמתי לב לזה.
קו 251 רלוונטי גם לנוסעים מפתח תקוה ואם ביטולו בוטל מן הראוי לפרסם את זה כראוי.

לתושבי ראש העין יש מענה במקום 251 - גם 250 וגם קווים 7, 17, 27.
אם כבר אז מי שנפגעו מביטול הקו הם תושבים במזרח פתח תקוה ובגבעת השלושה.

אם על כל פיפס קטן מעיר קטנה-בינונית כמו ראש העין, משרד התחבורה נכנע, אז משהו במשרד הזה דפוק מיסודו.
 

oshlick1

New member
תושבי גבעת השלושה ומזרח פ''ת יכולים לנסוע בקווים 7/27 לשוק

בקיצור, משרד התחבורה מתגלה במערומיו
וגם דרך העברת המידע לציבור מופלאה.
במקרה שמתי לב לזה.
קו 251 רלוונטי גם לנוסעים מפתח תקוה ואם ביטולו בוטל מן הראוי לפרסם את זה כראוי.

לתושבי ראש העין יש מענה במקום 251 - גם 250 וגם קווים 7, 17, 27.
אם כבר אז מי שנפגעו מביטול הקו הם תושבים במזרח פתח תקוה ובגבעת השלושה.

אם על כל פיפס קטן מעיר קטנה-בינונית כמו ראש העין, משרד התחבורה נכנע, אז משהו במשרד הזה דפוק מיסודו.
תושבי גבעת השלושה ומזרח פ''ת יכולים לנסוע בקווים 7/27 לשוק
ומשם להמשיך ב-1 שחולק מסלול עם 251.
 
אם כבר עדיף להחליף בבילינסון

תושבי גבעת השלושה ומזרח פ''ת יכולים לנסוע בקווים 7/27 לשוק
ומשם להמשיך ב-1 שחולק מסלול עם 251.
אם כבר עדיף להחליף בבילינסון
שם עוברים גם 51, 50, 641, 561 ואם היעד נמצא בין מחלף גהה לאזור הבורסה או רכבת מרכז, עוד לא מעט קווים נוספים.
לא צריך להיצמד דווקא לקו 1.

ואגב, גם 17 מגיע לבילינסון.
 

orchilit

New member
אני לא מבין, לקו הזה יש 5 נסיעות בוקר מוקדמות בלבד

היה כאוס מוחלט בעיר על ביטול הקו.
המון תושבי ראש-העין ברגע ששמעו שהקו מתבטל ואין מענה במקומו , לחצו על מי שצריך ללחוץ, וכרגע קו 251 עובד ע"י חברת "דן"
נראה מה יגידו הימים, אם יישאר אצלם או יעבור ל"אפיקים".
אני לא מבין, לקו הזה יש 5 נסיעות בוקר מוקדמות בלבד
כמה נוסעים בו ? (שואל ברצינות) לא נמצא לו תחליף אחר ? הוא הרי נוסע בז'בוטינסקי הארור (אמנם בשעות מוקדמות, אבל אני לא יודע אם זה להיט לנסוע בשעות האלו גם)
לא שינו את 250 שיכלול את המסלול שלו בתוך ראש העין (לא עקבתי) הרי תושבי פתח תקווה (למעט במזרח אולי) לא צריכים את הקו הזה כדי להגיע לת"א, אז לא צריך לשנות לראש העין איך הם מגיעים לר"ג-ב"ב-ת"א - דרך מורשה או דרך ז'בוטינסקי, להגיע לפ"ת יש להם דרכים, לת"א יש להם גם את 472/1/3 בנוסף שעוקף להם את ציר ז'בוטינסקי.
 
זה כוח ההרגל ומשרד התחבורה, במקום להסביר את החלופות, העדיף

אני לא מבין, לקו הזה יש 5 נסיעות בוקר מוקדמות בלבד
כמה נוסעים בו ? (שואל ברצינות) לא נמצא לו תחליף אחר ? הוא הרי נוסע בז'בוטינסקי הארור (אמנם בשעות מוקדמות, אבל אני לא יודע אם זה להיט לנסוע בשעות האלו גם)
לא שינו את 250 שיכלול את המסלול שלו בתוך ראש העין (לא עקבתי) הרי תושבי פתח תקווה (למעט במזרח אולי) לא צריכים את הקו הזה כדי להגיע לת"א, אז לא צריך לשנות לראש העין איך הם מגיעים לר"ג-ב"ב-ת"א - דרך מורשה או דרך ז'בוטינסקי, להגיע לפ"ת יש להם דרכים, לת"א יש להם גם את 472/1/3 בנוסף שעוקף להם את ציר ז'בוטינסקי.
זה כוח ההרגל ומשרד התחבורה, במקום להסביר את החלופות, העדיף
להיכנע (אולי זה נובע מטראומת רפורמת 2011).
אבל אנחנו לא צריכים עוד הוכחות כדי לדעת שההתנהלות של משרד התחבורה בהרבה מקרים אינה התנהלות מקצועית.

אם הלחץ נבע באמת מתושבי ראש העין, היה עדיף להוסיף נסיעות ל-250 מאשר להחזיר את 251 שתושבי ראש העין לא זקוקים לו כלל.
 

orchilit

New member
מסכים איתך.

זה כוח ההרגל ומשרד התחבורה, במקום להסביר את החלופות, העדיף
להיכנע (אולי זה נובע מטראומת רפורמת 2011).
אבל אנחנו לא צריכים עוד הוכחות כדי לדעת שההתנהלות של משרד התחבורה בהרבה מקרים אינה התנהלות מקצועית.

אם הלחץ נבע באמת מתושבי ראש העין, היה עדיף להוסיף נסיעות ל-250 מאשר להחזיר את 251 שתושבי ראש העין לא זקוקים לו כלל.
מסכים איתך.
או שמקסימום ידחפו את 251 לגרון של אפיקים, למה דן צריכה להתעסק עם זה. בדן בטח העבירו הרי תשומות מהקו הזה לקווים אחרים.
 
לא משנה מי המפעילה, 251 לא צריך להישאר

מסכים איתך.
או שמקסימום ידחפו את 251 לגרון של אפיקים, למה דן צריכה להתעסק עם זה. בדן בטח העבירו הרי תשומות מהקו הזה לקווים אחרים.
לא משנה מי המפעילה, 251 לא צריך להישאר
התשומות הן תשומות של משרד התחבורה ושל כולנו. חוסר ההצדקה להחזרת הקו קיים ללא קשר מי מפעילה אותו.
 
לידיעתך קו 251 נוסע ב2 מפרקיות קבועות ונכנס מלא לפתח תקווה

אני לא מבין, לקו הזה יש 5 נסיעות בוקר מוקדמות בלבד
כמה נוסעים בו ? (שואל ברצינות) לא נמצא לו תחליף אחר ? הוא הרי נוסע בז'בוטינסקי הארור (אמנם בשעות מוקדמות, אבל אני לא יודע אם זה להיט לנסוע בשעות האלו גם)
לא שינו את 250 שיכלול את המסלול שלו בתוך ראש העין (לא עקבתי) הרי תושבי פתח תקווה (למעט במזרח אולי) לא צריכים את הקו הזה כדי להגיע לת"א, אז לא צריך לשנות לראש העין איך הם מגיעים לר"ג-ב"ב-ת"א - דרך מורשה או דרך ז'בוטינסקי, להגיע לפ"ת יש להם דרכים, לת"א יש להם גם את 472/1/3 בנוסף שעוקף להם את ציר ז'בוטינסקי.
לידיעתך קו 251 נוסע ב2 מפרקיות קבועות ונכנס מלא לפתח תקווה
ושם עוד יותר מתמלא עד שכבר לפעמים מדלג על תחנות בפתח תקווה כמו התחנה שלי ויש לי תיעוד לכך. מפרקית 599 עושה אותו קבוע. הוא משרת לא רק את תושבי ראש העין אלא גם אזור הקיבוצים/מושבים לכיוון פתח תקווה וכמובן את תושבי מזרח פתח תקווה
זו בשורה טובה מאוד לשמוע שחזר. יש לו נוסעים קבועים. אם יש קו שמתמלא ועמוס כל כך אין שום סיבה לבטלו
 
אבל אתה לא לוקח בחשבון שתמונת התח"צ בראש העין השתנתה

לידיעתך קו 251 נוסע ב2 מפרקיות קבועות ונכנס מלא לפתח תקווה
ושם עוד יותר מתמלא עד שכבר לפעמים מדלג על תחנות בפתח תקווה כמו התחנה שלי ויש לי תיעוד לכך. מפרקית 599 עושה אותו קבוע. הוא משרת לא רק את תושבי ראש העין אלא גם אזור הקיבוצים/מושבים לכיוון פתח תקווה וכמובן את תושבי מזרח פתח תקווה
זו בשורה טובה מאוד לשמוע שחזר. יש לו נוסעים קבועים. אם יש קו שמתמלא ועמוס כל כך אין שום סיבה לבטלו
אבל אתה לא לוקח בחשבון שתמונת התח"צ בראש העין השתנתה
קו 251 כבר לא באמת נחוץ בראש העין והרעש על ביטולו שם נובע לחלוטין מהרגל.
ובמסלול של קו 251 יש בדיוק קיבוץ אחד- גבעת השלושה. מושבים אין כלל בקרבת המסלול שלו.
ואם בפתח תקוה יש בו צורך, בשביל זה אין צורך שיתחיל בראש העין. הוא יכול למשל להתחיל בקרית אלון או ביוספטל ועל הדרך גם להחליף את חלופת 51 שיוצאת משם.

הקו הזה בכל מקרה יבוטל לכל המאוחר כאשר יתחיל לפעול הקו האדום. סביר להניח שעוד הרבה לפני כן.
 

oshlick1

New member
אני בכלל תוהה כבר הרבה זמן

לידיעתך קו 251 נוסע ב2 מפרקיות קבועות ונכנס מלא לפתח תקווה
ושם עוד יותר מתמלא עד שכבר לפעמים מדלג על תחנות בפתח תקווה כמו התחנה שלי ויש לי תיעוד לכך. מפרקית 599 עושה אותו קבוע. הוא משרת לא רק את תושבי ראש העין אלא גם אזור הקיבוצים/מושבים לכיוון פתח תקווה וכמובן את תושבי מזרח פתח תקווה
זו בשורה טובה מאוד לשמוע שחזר. יש לו נוסעים קבועים. אם יש קו שמתמלא ועמוס כל כך אין שום סיבה לבטלו
אני בכלל תוהה כבר הרבה זמן
למה קו 1 יוצא מתחנה מרכזית פ''ת לבר כוכבא, ולא לרחוב המכבים-שטמפפר, ואז הוא היה יכול לאסוף נוסעים גם ממזרח פ''ת.
גם בתקופה שקו 51 היה הקו העיקרי לת''א לא הבנתי למה תושבי מזרח פ''ת נעדרים ממפת הקווים לכיוון ת''א-בורסה-מכון מור.
 
עדיף שקו 1 לא יסע בשטמפפר הצפוף

אני בכלל תוהה כבר הרבה זמן
למה קו 1 יוצא מתחנה מרכזית פ''ת לבר כוכבא, ולא לרחוב המכבים-שטמפפר, ואז הוא היה יכול לאסוף נוסעים גם ממזרח פ''ת.
גם בתקופה שקו 51 היה הקו העיקרי לת''א לא הבנתי למה תושבי מזרח פ''ת נעדרים ממפת הקווים לכיוון ת''א-בורסה-מכון מור.
עדיף שקו 1 לא יסע בשטמפפר הצפוף
קו 1 (הקו האדום המקדים) היה בכלל צריך לנסוע דרך אורלוב וקו 51 היה צריך להמשיך לנסוע דרך השוק.
הרי כשיפעל הקו האדום לא יהיה קו 1 והקו האדום לא יסע דרך השוק. אז למה דווקא קו 1 צריך לנסוע דרך השוק?

הפתרון למזרח פתח תקוה בבוקר צריך להיות חלופה של 51 או של 50 שיוצאת מיוספטל ונוסעת דרך שטמפפר (אפשר לקרוא לה 251, אם יואילו להוציא את 251 מראש העין). לאזור עין גנים ולרחוב וולפסון יש את קו 166. לרחוב ארלוזורוב יש את קו 82. ולכן אפשר לוותר על הנסיעה הבודדת של חלופת 51 מיוספטל דרך וולפסון, ההסתדרות, פרנקפורטר וארלוזורוב.
כך יהיה פתרון יותר טוב גם ליוספטל וקרית אלון (יותר נסיעות) וגם לאזור שטמפפר (קו שמתחיל ביוספטל ולא בראש העין).
 
עדיף באמת שקו 1 ישרת גם את תושבי מזרח פ"ת בצורה הבאה:

אני בכלל תוהה כבר הרבה זמן
למה קו 1 יוצא מתחנה מרכזית פ''ת לבר כוכבא, ולא לרחוב המכבים-שטמפפר, ואז הוא היה יכול לאסוף נוסעים גם ממזרח פ''ת.
גם בתקופה שקו 51 היה הקו העיקרי לת''א לא הבנתי למה תושבי מזרח פ''ת נעדרים ממפת הקווים לכיוון ת''א-בורסה-מכון מור.
עדיף באמת שקו 1 ישרת גם את תושבי מזרח פ"ת בצורה הבאה:
קיצור קווי 641 ו-921 לסגולה/לתחנה מרכזית פ"ת/לבילינסון
קו 1 עם המפרקיות הארוכות שחוסמות את השוק- ייסע כמו הקו שהוא אמור להיות המקדים שלו הרק"ל- דרך אורלוב (שהוא רחוב פנוי, עם נתיבים ולא רחוב חסום ופקוק כמו השוק, שמפרקיות לא יכולות לתמרן בו), אבל לא יסיים בתחנה המרכזית פ"ת אלא ימשיך לכפר אברהם, וכך יכסה על קיצור 641 ו-921. אולי משם ימשיך לסגולה!
קו 51 וקו 50- יוחזרו לשוק, כמו בעבר. 51 יפצה על הסטת קו 1 משם. וקו 50 יוכל לנסוע במסלול הנורמלי לבית רבקה, ולא לעשות פיתולים, והעיקר שבמשרד התחבורה יגידו שהוציאו אותו מהשוק.
רק אז ניתן יהיה לבטל את 251 ולקצר במיידי את 641 ו-921 שסתם תוקעים את ז'בוטינסקי ולגבי 641 רוב האנשים, וחלק לא מבוטל מהנהגים לא קולטים שהוא קו מאסף, ולכן הוא סתם נוסע לו בפקקים של ז'בוטינסקי בלי לשרת יותר מדיי אנשים. (והם גם לא יקלטו ש-641 מאסף, אלא אם ייבצע בצבעי כחול לבן של דן, ויהיה אוטובוס עירוני. הרגל. )
 
העובדה ש 251 נכנס מלא לפתח תקוה רק מוכיחה שהוא לא צריך

לידיעתך קו 251 נוסע ב2 מפרקיות קבועות ונכנס מלא לפתח תקווה
ושם עוד יותר מתמלא עד שכבר לפעמים מדלג על תחנות בפתח תקווה כמו התחנה שלי ויש לי תיעוד לכך. מפרקית 599 עושה אותו קבוע. הוא משרת לא רק את תושבי ראש העין אלא גם אזור הקיבוצים/מושבים לכיוון פתח תקווה וכמובן את תושבי מזרח פתח תקווה
זו בשורה טובה מאוד לשמוע שחזר. יש לו נוסעים קבועים. אם יש קו שמתמלא ועמוס כל כך אין שום סיבה לבטלו
העובדה ש 251 נכנס מלא לפתח תקוה רק מוכיחה שהוא לא צריך
להיכנס לפתח תקוה והפתרון לראש העין אינו 251, אלא 250.
אם יש אזורים מסויימים בראש העין הותיקה ש 250 לא מכסה, אז שיוסיפו לו חלופה שנוסעת באזורים הללו או שישנו את המסלול שלו.
לא צריך להחזיק בכוח קו מראש העין לבני ברק ורמת גן, דרך פתח תקוה.

מה בעצם 251 עושה? הוא מסרבל את מסלול הנסיעה של הנוסעים מראש העין ליעדים ממערב לפתח תקוה והוא לא משרת טוב את הנוסעים ממזרח פתח תקוה, כי הוא מגיע מלא וכדבריך שלך מדלג על תחנות.
ואלה בדיוק הסיבות לבטלו.
 

אורי404

New member
היה פעם קו 151, שגם אותו ביטלו

העובדה ש 251 נכנס מלא לפתח תקוה רק מוכיחה שהוא לא צריך
להיכנס לפתח תקוה והפתרון לראש העין אינו 251, אלא 250.
אם יש אזורים מסויימים בראש העין הותיקה ש 250 לא מכסה, אז שיוסיפו לו חלופה שנוסעת באזורים הללו או שישנו את המסלול שלו.
לא צריך להחזיק בכוח קו מראש העין לבני ברק ורמת גן, דרך פתח תקוה.

מה בעצם 251 עושה? הוא מסרבל את מסלול הנסיעה של הנוסעים מראש העין ליעדים ממערב לפתח תקוה והוא לא משרת טוב את הנוסעים ממזרח פתח תקוה, כי הוא מגיע מלא וכדבריך שלך מדלג על תחנות.
ואלה בדיוק הסיבות לבטלו.
היה פעם קו 151, שגם אותו ביטלו
אם אני לא טועה, נסע מיישובי דרום השרון (נירית, מתן וירחיב) לפתח תקווה והמשך במסלול דומה לקו 51 לכיוון תל אביב. גם את הקו הזה ביטלו ב-2004 או ב-2005. אולי אז, לפני ש"קווים" ו"אפיקים" פעלו באזור פתח תקווה (למעשה "אפיקים" אז עוד לא הייתה קיימת), היה מוטב לבטל את קו 251. אז פחות היו מרגישים את ומתרגשים, לעומת כיום.
 

oshlick1

New member
את מי בדיוק בראש העין משרת הקו הזה?

היה כאוס מוחלט בעיר על ביטול הקו.
המון תושבי ראש-העין ברגע ששמעו שהקו מתבטל ואין מענה במקומו , לחצו על מי שצריך ללחוץ, וכרגע קו 251 עובד ע"י חברת "דן"
נראה מה יגידו הימים, אם יישאר אצלם או יעבור ל"אפיקים".
את מי בדיוק בראש העין משרת הקו הזה?
יש את קווים 7/17/27 במסלול דומה עד זהה
ולתל אביב יש חלופות הרבה יותר טובות.
 

orchilit

New member
את אשתו של בן דוד של ראש העירייה כנראה

את מי בדיוק בראש העין משרת הקו הזה?
יש את קווים 7/17/27 במסלול דומה עד זהה
ולתל אביב יש חלופות הרבה יותר טובות.
את אשתו של בן דוד של ראש העירייה כנראה
 
אתה יכול להיות בטוח שהקו אכן הוחזר

בינתיים אכן חזר הלו"ז של 251 לאתר דן.
אתה יכול להיות בטוח שהקו אכן הוחזר
הוא הופיע אתמול גם בקבצי ה GTFS עם מועד סיום בשנת 2200...

למשרד התחבורה יש חוט שדרה מאוד מאוד גמיש במקרים מסויימים.
 
למעלה