עדיף באמת שקו 1 ישרת גם את תושבי מזרח פ"ת בצורה הבאה:
אני בכלל תוהה כבר הרבה זמן
למה קו 1 יוצא מתחנה מרכזית פ''ת לבר כוכבא, ולא לרחוב המכבים-שטמפפר, ואז הוא היה יכול לאסוף נוסעים גם ממזרח פ''ת.
גם בתקופה שקו 51 היה הקו העיקרי לת''א לא הבנתי למה תושבי מזרח פ''ת נעדרים ממפת הקווים לכיוון ת''א-בורסה-מכון מור.
עדיף באמת שקו 1 ישרת גם את תושבי מזרח פ"ת בצורה הבאה:
קיצור קווי 641 ו-921 לסגולה/לתחנה מרכזית פ"ת/לבילינסון
קו 1 עם המפרקיות הארוכות שחוסמות את השוק- ייסע כמו הקו שהוא אמור להיות המקדים שלו הרק"ל- דרך אורלוב (שהוא רחוב פנוי, עם נתיבים ולא רחוב חסום ופקוק כמו השוק, שמפרקיות לא יכולות לתמרן בו), אבל לא יסיים בתחנה המרכזית פ"ת אלא ימשיך לכפר אברהם, וכך יכסה על קיצור 641 ו-921. אולי משם ימשיך לסגולה!
קו 51 וקו 50- יוחזרו לשוק, כמו בעבר. 51 יפצה על הסטת קו 1 משם. וקו 50 יוכל לנסוע במסלול הנורמלי לבית רבקה, ולא לעשות פיתולים, והעיקר שבמשרד התחבורה יגידו שהוציאו אותו מהשוק.
רק אז ניתן יהיה לבטל את 251 ולקצר במיידי את 641 ו-921 שסתם תוקעים את ז'בוטינסקי ולגבי 641 רוב האנשים, וחלק לא מבוטל מהנהגים לא קולטים שהוא קו מאסף, ולכן הוא סתם נוסע לו בפקקים של ז'בוטינסקי בלי לשרת יותר מדיי אנשים. (והם גם לא יקלטו ש-641 מאסף, אלא אם ייבצע בצבעי כחול לבן של דן, ויהיה אוטובוס עירוני. הרגל. )