-=-=-
אנחנו לא פורום שמוצא בשבילך לינקים .. אבל באופן מטריד משהו כן העלית תופעה שקשורה לפורום. מה לעזאזל חשבו אלו שעשו את הסרטונים האלה?! במיוחד שעשו המון! (היתה קומונה להם) זה מפחיד לגמרי, גם כשיודעים מה הולך לקרות. אז אני מבינה אנשים ששולחים לחברים כדי לשגע, אבל היו אנשים שהתמכרו לפיגור הזה בעצמם.. (משהו מונוטוני, ואז out of nowhere איזה יצור מזוויע צורח, זה מקפיץ נורא לפעמים) מצד שני, אנשים גם אוהבים סרטי אימה. go figure.