אוריקוש 18
New member
יש לכם המלצה
ללק שאני אשים מעל הלק הצבעוני (מייבש, טופ, איך קוראים לזה..שכחתי) שלא יהיה יותר מידי יקר כי אני חיילת עניה ומסכנה
תודה רבה
ללק שאני אשים מעל הלק הצבעוני (מייבש, טופ, איך קוראים לזה..שכחתי) שלא יהיה יותר מידי יקר כי אני חיילת עניה ומסכנה