יש ליHD 80 JB 8M BUFEER ......
הוא מחולק ל 3 חלקים ( c d e ) כל מחיצה מוגדרת כ NFTS .... עכשיו שאני מכניס את דיסק ההתקנה ל WONDOWS XP HOME ( מקורי יש לציין) הוא שואל אותי איך אני רוצה לפרמט את המחיצה כ FAT32 או NFTS עכשיו לגבי כונן C ו E הוא נותן את כל האופציות ולעומת זאת לגבי כונן D הוא נותן לי אפשרות לפרמט רק כ NFTS כלומר אני לא יכול לחזור ל FAT32 עכשיו האם הבעיה המחבשב... ומה עושים כדי שיתן לי את האופציה כלומר פירמוט מלא של NFTS פירמוט מהיר של NFTS פירמוט מהיר של FAT32 פירמוט מלא של FAT32 לגבי כונן D רק האופציה של NFTS קיימת מה עושים האם הבעיה במחשב ???
הוא מחולק ל 3 חלקים ( c d e ) כל מחיצה מוגדרת כ NFTS .... עכשיו שאני מכניס את דיסק ההתקנה ל WONDOWS XP HOME ( מקורי יש לציין) הוא שואל אותי איך אני רוצה לפרמט את המחיצה כ FAT32 או NFTS עכשיו לגבי כונן C ו E הוא נותן את כל האופציות ולעומת זאת לגבי כונן D הוא נותן לי אפשרות לפרמט רק כ NFTS כלומר אני לא יכול לחזור ל FAT32 עכשיו האם הבעיה המחבשב... ומה עושים כדי שיתן לי את האופציה כלומר פירמוט מלא של NFTS פירמוט מהיר של NFTS פירמוט מהיר של FAT32 פירמוט מלא של FAT32 לגבי כונן D רק האופציה של NFTS קיימת מה עושים האם הבעיה במחשב ???