שטן מחורמן
New member
מה אנשים , מה יש לפורום ??
מה ניהיה יבש פה , אבל לא יבש רגיל , יבש רצחחחחחחח ! היום אני מיובש טוטלית; יבש באוכל
יבש בחוץ
יבש בפורום
יבש לי בנשמה
ואני מתייבש משעמום !
דברו איתי !
מה ניהיה יבש פה , אבל לא יבש רגיל , יבש רצחחחחחחח ! היום אני מיובש טוטלית; יבש באוכל