יש לי
חג

מה אנשים , מה יש לפורום ??

מה ניהיה יבש פה , אבל לא יבש רגיל , יבש רצחחחחחחח ! היום אני מיובש טוטלית; יבש באוכל
יבש בחוץ
יבש בפורום
יבש לי בנשמה
ואני מתייבש משעמום !
דברו איתי !
 

shabi16

New member
אני יודע למה יבש

בגלל שלא הייתי פה כי האינטרנט שלי התקלקל... חחח סתם... מה חדש פה?
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
יש לי ../images/Emo32.gif ../images/Emo32.gif חג

אוף טופיק, גידול בצלים, אילוף זבובים ומה שביניהם.
 

Boran

New member
../images/Emo32.gif המלצה: עכשיו בהוט סרטים

"נבואות איש העש" מתחיל עוד דקה מומלץ ביותר.
 

amitooshacham

New member
מה הבעיה?

זה לא פורום יס, זה פורום סדרות מציאות. זה שהיה ערוץ סדרות מציאות ביס זה לא אומר שהמנהלים חייבים להיות עם יס.
 

shabi16

New member
חשבתי שלירון יש יס...

לא חייבים להתנפל עליי... מה עם שירות חובה במשטרה?
 
צודק...

אבל מה לעשות? יש גם תקופות כאלו... לי אישית לא יבש, רק בפורום...! אז אולי יש רעיונות למשחקים? מה עם ראש בראש? למשל: אני שואלת אבטיח או בננה? ומישהו עונה וצריך לשאול גם שאלה של זה (ראה דוגמה-אבטיח) או זה (ראה דוגמה-בננה)... בא לכם?
 

בוביץ

New member
נצל"ש גם לכם הופיע בביט לכמה דקות

קישו רלהורדת פרק 4 של השוליה עונה 2? אני הורדתי .עכשיו נכנסתי לאתר שוב סתם לבדוק מה חדש ופתאום הקישור לפרק זה נמחק כדאי לבטל את ההורדה הזאת?
 
למעלה