יש לי 2 שאלות:

E s t r e l l a

New member
יש לי 2 שאלות:

הראשונה- בקשר לכל הזכייניות שקנו תוכניות של WB. אז השאלה שלי היא מתי התוכניות ישודרו? יש כבר תאריך? והשניה- בסוף קנו את ER או לא?
 
לא חושב שיש כבר תאריכים..../images/Emo16.gif

לא תאריכים שפורסמו לפחות. הסדרות (שכבר שמענו עליהן) הם- "הבית הלבן", "הסופראנוס" ו- "everwood" בטלעד. "חברים" בקשת (ביפ או ערוץ 2, לא ידוע.) בקשר לאי אר- לא שמעתי דברים עליה, עדיין.
ניר
 

A.L (boy)

New member
Everwood יכולה להתאים לקהל היעד..

של "להתחיל מחדש" בגלל ה"משפחתיות" שלה.
 

dht160

New member
כרגע אין. ועל ורנר יש חידוש קטן

לא סגור ולא פורסם התאריך. בקרוב מאוד יתפרסמו לוח שידורי עונת החורף של ערוץ 2 ואז נדע. במקרה של טלעד היא הבטיחה לטפל ב'סופראנוס' ו'בבית הלבן' טוב טוב בשעת השידור ובקידומן. ככל הנראה היא תשבץ אחת מהם כנראה 'הסופראנוס' ביום ראשון אחרי משחק הכדוגל ואת הביית הלבן ביום רביעי בערך ב 22:15. אגב, היום הודיעה דורית ענבר שלא ירשו לסים סדרות של וורנר באופן בלעדי בשום ערוץ. מה שאומר ש'חברים' לא תוכל להיות משודרת בביפ כל עוד לYES לא תהיה נגשיות לראות ולכן לא ינתנו שום אישורים נוספים כנמו שניתן ל 'זירת הפשע: מייאמי'. כרגע זה נכון רק לתכנים של וורנר וזה כדי לא לגרור את התעיה למה שהיה לפני כמה שני לקרב על הרכש שהביא את התעשיה למצב קשה גיא
 

~*~gaL

New member
מה רביעי ב22:15??

לא מספיק שיש 24 וCSI?? למה הכל חייב להיות ביום רביעי?! אני לא מוכנה! ומישהו מוכן להסביר לי למה בדיוק אף גוף שידור בארץ הזאתי לא רכש עוד את "אי. אר."? למה הם מחכים בדיוק?! אני חושבת שיותר בוער להביא אותה מאשר את כל הסדרות החדשות האלו שהם קנו פתאום.
 
אל תדאגי- במוקדם או במאוחר זה ייקרה

יש לי תחושת בטן (או שזאת סתם בחילה...) אבל ברצינות- הם לא עד כדי כך דפוקים כדי לוותר על "אי אר"...לא? (אם כן- אז אני אחכה כמה שנים עד שהדיוידי ייצא, או שאני פשוט אורז חפצים וטס לארה"ב).
 
למעלה