יש לי שתי שאלות:

רחמית

New member
יש לי שתי שאלות:

1) איזה תפ"א כדאי לשים בתנור האדום או הלבן? ומה עדיף לצי'פס? 2) איך מכינים סלט עם בורגול? תודה
 

אהובה.א

New member
ויש לי 2 תשובות

1. אני מעדיפה את התפו"א האדום. הוא הרבה יותר טעים ומעולה לטיגון. 2. סלט טבולה - בורגול ======================= להשרות בורגול במים לאחר ששטפנו אותו למשך כמה שעות. לחתוך לריבועים - מלפפונים , עגבניות , פלפל אדום ומעט בצל אדום. לקצץ נענע , להוסיף לסלט. לתבל בשמן זית , לימון, מלח ופלפל שחור. הסלט הזה נורא יקר עכשיו בגלל הירקות שהגיעו למחירים בשמים. אבל, מילא...נחכה עוד כמה ימים.
 
האדום לא מתאים לאפיה../images/Emo31.gif

לוקח לו מלא זמן להתרכך, שעות! בפעם הראשונה שזה קרה לי, הייתי בטוחה שמשהו בתפ"א או בתנור דפוק, בפעם השניה, חשבתי שאני דפוקה, וכשאמא שלי הסבירה לי שגם לה זה קורה עם האדומים חשבתי שגם היא דפוקה
(סתאאם..) אבל אח"כ קראתי שהאדומים הם טובים במיוחד לטיגון ופחות לאפייה, ואז הבנתי שאני, אמא שלי, והתנור שלי בסדר גמור...
 

פל

New member
תשובות

לצ'יפס - האדום. נכון שלאפיה מומלץ הלבן, אבל אני אוהבת יותר את האדום ואני מתחכמת - פשוט מרתיחה כעשר דקות את תפוחי האדמה ואז מכניסה לתנור עם תבלינים - יוצא נהדר בתיאבון פל
 
למעלה