ויש לי 2 תשובות
1. אני מעדיפה את התפו"א האדום. הוא הרבה יותר טעים ומעולה לטיגון. 2. סלט טבולה - בורגול ======================= להשרות בורגול במים לאחר ששטפנו אותו למשך כמה שעות. לחתוך לריבועים - מלפפונים , עגבניות , פלפל אדום ומעט בצל אדום. לקצץ נענע , להוסיף לסלט. לתבל בשמן זית , לימון, מלח ופלפל שחור. הסלט הזה נורא יקר עכשיו בגלל הירקות שהגיעו למחירים בשמים. אבל, מילא...נחכה עוד כמה ימים.