יש לי שאלונת...

Beautiful Angel

New member
יש לי שאלונת...

יש יום או שעה מסויימת שיואב נכנס? אני מתה לדבר איתו וכל פעם שהוא כאן אני מפספסת...
 

CHAOS1

New member
אמ.....

לא נראה לי שיש שעות קבועות שהוא נכנס....נראה לי הוא נכנס מתי שיוצא לו... :)
 

Beautiful Angel

New member
זה מזה באסה...

כי כל פעם שאני רוצה לדבר איתו אני נכנסת שעה אחרי שהוא שולח הודעה ואז... הוא כבר בחוץ... אווווווווווווווווווף...
 

CHAOS1

New member
יש ליואב איי סי קיו....

לכל המעריצים של תאקט וכאלה.....זה לקבלת מידע עליהם ועל ההופעות..הנה המספר.... 110471600
 
למעלה