יש לי שאלה

saaror

New member
יש לי שאלה

כאשר מגיעים לכאן אנשים חדשים הם מודיעים על כך ברבים. בפורמים אחרים זה לא קורה. איך אנשים יודעים שככה זה כאן,אם הם לא ביקרו כאן לפני כן?
 
בפורומים אחרים זה כן קורה..

אל תסיק על כלל הפורומים מהפורומים של גינדיס..
 

saaror

New member
אני נמצא בכמה פורמים

וזה הראשון שבו נתקלתי בתופעה הזאת.
 
אני לא מבין

באת עד לפה למחוק הודעות ולא יכולת לפתוח חברתי ונצלשי"ם חדש??
 

saaror

New member
מה קרה כאן לעזאזל?

היכן ההודעות שלנו? האם הן נמחקו? חמי,בוא לצ'אט גינדיס,בארי נלחם בכולם
 
חברתי, וכמו כן שרשור שאלות../images/Emo60.gif

קטנות ונצל"שים, נפתחו. אין צורך להילחץ, ובפעם הבאה ניתן לשלוח מסר לאחת המנהלות.
 
למעלה