a n a t i 3 2
New member
יש לי שאלה....
יש לי שאלה....
סבא שלי (אביו של אבי) ניפטר לפני 20 שנה בערך, אבי חתם בבית על מסמך שהוא משאיר את החלק שלו בירושה לסבאתי, לאימו. לפני 13 שנה אבי ניפטר ממחלה ובמקביל לפטירתו אחותו (היחידה) ניתקה את הקשר איתנו ודאגה גם לנתק את הקשר בין סבאתי לביננו. כמובן שהכל כדי "לזכות" בבוא היום בירושה בלי שותפים. לסבאתי יש המון רכוש.. בתים וחנויות. סבאתי עדיין בחיים אבל נמצאת כבר תקופה ארוכה ללא הכרה. יש סיכוי מאוד סביר שדודתי דאגה לכך שסבאתי תרשום צוואה. האם לנו, לי ולאחיי יש מה לעשות בנדון כדי להנות בבוא היום מהרכוש?
יש לי שאלה....
סבא שלי (אביו של אבי) ניפטר לפני 20 שנה בערך, אבי חתם בבית על מסמך שהוא משאיר את החלק שלו בירושה לסבאתי, לאימו. לפני 13 שנה אבי ניפטר ממחלה ובמקביל לפטירתו אחותו (היחידה) ניתקה את הקשר איתנו ודאגה גם לנתק את הקשר בין סבאתי לביננו. כמובן שהכל כדי "לזכות" בבוא היום בירושה בלי שותפים. לסבאתי יש המון רכוש.. בתים וחנויות. סבאתי עדיין בחיים אבל נמצאת כבר תקופה ארוכה ללא הכרה. יש סיכוי מאוד סביר שדודתי דאגה לכך שסבאתי תרשום צוואה. האם לנו, לי ולאחיי יש מה לעשות בנדון כדי להנות בבוא היום מהרכוש?