יש לי שאלה

bustelo

ברור שוויל!!!!!!!!!!

מה ההשוואה בכלל?? לוק או דרו( החבר מהעונה השניה )?

bustelo

עונה שניה (השיער כמובן )...

סצנת החזרה הביתה של JJ או החתונה של הזוג המוזר (ועמוס המשקעים והבעיות .....JJ ובת' )??

סצנת החזרה ללא ספק!!

החתונה שלהם הייתה מוזרה ובכלל לא בסגנון של חלום אמריקאי
מג רוקדת בבאנדסטאנד עם ג'ימי ריילי או עם רוקסן?

bustelo

כמובן עם ג'ימי ריילי!!!!

את מי ג'ק אוהב יותר את מג או פטי???0יותר נכון במי הוא גאה יותר....(רציתי לשאול לגבי מג וJJ אבל אני יודע את התשובה הברורה......)

המילים המלאות

You're coming up like a flower You're coming up through the cracks that live round here. Everybody knows we have no fear we are the wind of change comin' we take a stand where so many never go we will shout it out to let you know. this is my generation we want an answer to the questions we want to knock down all the walls they built for you we want the truth not be lied to we want to know the face of freedom we want to make a place where we can learn to love build a world that we can be proud of this is my generation 'cause we just want to dance all night live inside the spark of life this might be the only time around repeat above you're coming up like a flower you're coming up through the cracks that live 'round here everybody knows we have no fear. this is my generation.​

מתסכל

מי לא מכיר את הקטעים האלה שיש שיר שממש ממש אוהבים אבל לא יודעים איך קוראים לו או מי מבצע אותו זה יכול לטמטם את השכל וכל מה שאפשר לעשות זה לזמזם את השיר ולקוות שמישהו שמכיר את השיר יבין משהו מהזמזומים... היה לי קטע כזה עם שיר ישן של תחילת שנות ה-90 וכל פעם שהייתי שומע את השיר ברדיו זה היה מהאמצע או ברצף שירים ככה שלא יכולתי לדעת מי מבצע את השיר... ממש מבאס!

למעלה