יש לי שאלה........

o m e r g

New member
יש לי שאלה........

אני בטח לא היחיד ששואל אותה אבל... למה אני לא מצליח להוציא אחוזי נכות מביטוח לאומי?יש לי 0 אחוזי נכות אחוזי נכות על הCP שלי אני לא מקבל בכללל,יש לי גם אפילפסיה ובעיות ראיה...ובכל זאת לא נותנים לי הרבה אמרו לי פשוט לשקר אבל במשך 4-5 שנים שאני מנסה-לא שיקרתי ולמה?כי אני לא מסוגל לשקר,מה לעשות...אני כזה,טיפוס שאוהב להגיד אמת הצעות יתקבלו בברכה,אפילו ההורים שלי ישמחו(בעיקר) חיים מאושרים עומר נ.ב.אם שיגעתי ת'שכל באורך של ההודעה אני מתנצל...
 

haim49

New member
איך זה יתכן.האם אתה עובד?

פרט למה לא רוצים לתת? האם עבדתה בעבר אין קשר לשקר. מוזר מאד?
 

haim49

New member
רק בגלל זה. כי הראתה להם שאתה

מסוגל לעבוד.כי החוק של נכות כללית זה כמי שלא יכול להשתכר ? תן לי במסר את הנכות הגופני שלך ומתי התחלתה את הבקשה לנכות? ואם הורך הגישו בקשה לנכות לפני שהגעתה ל17 שנה אולי יש אפשרות לבקשה מבלי לוותר להם אבל זה תהליך לא קצר?
 
עומר יקר../images/Emo24.gif

בס"ד השאלה שאתה מעלה היא שאלה קשה אבל הגיונית, שבעקבותיה גם אני שואלת את עצמי, איך זה ייתכן שלאדם כמוך הסובל מ-C.P. והשלכותיו יש 0% אחוזי נכות? זה פשוט לא נתפס, הייתי אפילו אומרת שזו שערוריה
, איך אפשר לעשות את זה לאדם נכה, איך?
הם צריכים לשנות את החלטותיהם במקרה שלך באופן דחוף, אתה צריך להתעקש על האמת שלך ולא לוותר! אתה לא צריך לשקר אלא להיות אמיתי עם עצמך ואמיתי איתם, מגיע לך לקבל את כל מה שמגיע לכל מוגבל/ת לקבל, זה לא פייר שיהיו אפליות, פשוט לא פייר
, בהצלחה!
, נשמח לעידכונים, כולנו איתך, ליאת.
 
למעלה