יש לי שאלה........
אני בטח לא היחיד ששואל אותה אבל... למה אני לא מצליח להוציא אחוזי נכות מביטוח לאומי?יש לי 0 אחוזי נכות אחוזי נכות על הCP שלי אני לא מקבל בכללל,יש לי גם אפילפסיה ובעיות ראיה...ובכל זאת לא נותנים לי הרבה אמרו לי פשוט לשקר אבל במשך 4-5 שנים שאני מנסה-לא שיקרתי ולמה?כי אני לא מסוגל לשקר,מה לעשות...אני כזה,טיפוס שאוהב להגיד אמת הצעות יתקבלו בברכה,אפילו ההורים שלי ישמחו(בעיקר) חיים מאושרים עומר נ.ב.אם שיגעתי ת'שכל באורך של ההודעה אני מתנצל...
אני בטח לא היחיד ששואל אותה אבל... למה אני לא מצליח להוציא אחוזי נכות מביטוח לאומי?יש לי 0 אחוזי נכות אחוזי נכות על הCP שלי אני לא מקבל בכללל,יש לי גם אפילפסיה ובעיות ראיה...ובכל זאת לא נותנים לי הרבה אמרו לי פשוט לשקר אבל במשך 4-5 שנים שאני מנסה-לא שיקרתי ולמה?כי אני לא מסוגל לשקר,מה לעשות...אני כזה,טיפוס שאוהב להגיד אמת הצעות יתקבלו בברכה,אפילו ההורים שלי ישמחו(בעיקר) חיים מאושרים עומר נ.ב.אם שיגעתי ת'שכל באורך של ההודעה אני מתנצל...