יש לי שאלה ......

חייצוק

New member
יש לי שאלה ......

אני משתתף חצי פעיל בחודש האחרון, ורציתי לשאול - האם משהוא פה הגשים (חלק לפחות) מהפנטזיות שלו או שרק אתם כותבים אותם ?
 

אפולו68

New member
כן

חלק מן הסיפורים שלי מבוססים על אמת אני כמובן משנה מעט וגם מעצים על מנת שכולם יהנו אך גרעין של אמת יש ויש גם כשמדובר בסיפורים על אשתי קצת פחות כשמדובר באישה זרה...זו עדין פנטזיה שמחכה למימוש.... זהו הטלתי את הכפפה נראה מי מכן נשים מעל 35 תרים אותה.....
 
למעלה