רעותי המתוקה
New member
יש לי שאלה....
היום נכנסתי למסרים שלי ופתאום גיליתי שאין לי שם אף הודעה... שהם פשוט נמחקו.... היה לי כמעט 70 הודעות... והיום שנכנסתי לא היה אפילו הודעה אחת... ואתמול בלילה הכל היה בסדר גמור... חשבתי על זה וזה לא נראה לי הגיוני שפרצו לי כי אז היו משנים עוד דברים חוץ ממחיקת ההודעות.. וגם אף אחד לא יודע את הסיסמא שלי.... הגיוני שתפוז מחק לי את כל ההודעות במסרים
אשמח אם תענו לי מרעות...
היום נכנסתי למסרים שלי ופתאום גיליתי שאין לי שם אף הודעה... שהם פשוט נמחקו.... היה לי כמעט 70 הודעות... והיום שנכנסתי לא היה אפילו הודעה אחת... ואתמול בלילה הכל היה בסדר גמור... חשבתי על זה וזה לא נראה לי הגיוני שפרצו לי כי אז היו משנים עוד דברים חוץ ממחיקת ההודעות.. וגם אף אחד לא יודע את הסיסמא שלי.... הגיוני שתפוז מחק לי את כל ההודעות במסרים