יש לי שאלה...

ronshira

New member
יש לי שאלה...

באיזה סרט מבין סרטי מלחמת הכוכבים הופיעה הנסיכה ליה? מיהי השחקנית ששיחקה את דמותה? האם הריסוןפורד שיחק באחד הסרטים ואם כן, איזו דמות? תודה לעונים
 

funkey monkey

New member
יש לי תשובה..

היא שיחקה בפרקים 4, 5, 6 שידועים כ: 4. תקווה חדשה 5. האימפריה מכה שנית 6. שובו של הג'דיי. הריסון פורד שיחק גם באותם סרטים (4,5,6), והוא שיחק את טייס-מבריח האן סולו.
 
למעלה