יש לי שאלה..

Miss Kitty

New member
יש לי שאלה..

מה לפי דעתכם השיר שהכי מייצג את נטלי האמיתית? כאילו, איזה שיר הכי מתחבר אליה, והכי מייצג אותה ואת כל הסגנון שלה?
 

Torn

New member
לפי דעתי../images/Emo3.gif

Left of the Middle היא פשוט שרה את השיר הזה בכ"כ הרבה רגש, וזה נראה לי השיר שהכי מייצג את מי שהיא. וגם Torn בגלל שכמו שאתם יודעים נטלי שיחקה באופרת הסבון "שכנים שכנים" והשיר הזה באמת מזכיר את זה.
 

jt7785

New member
שאלה יפה...

זאת באמת שאלה מאוד מעניינת וגם אני אמח לדעת את דעתכם. מאוד קשה בשבילי לענות. השירים שלה מחולקים לשלוש לפחות לפי איך שאני רואה את זה: פופ - שירים קליטים כמו ווישין איי וואז ט'ר כמו וורנג אימפרשיין. פופיסטי כזה, שירים לאם טי וי. רוק קל - לפה נכנסים רוב השירים, בעיקר אלה שהם לא הכי מוכרים אבל נניח שהייתי שם פה את וואי ו-פיג'יון אנד קרמבס. ושירים שקטים - ה"כאילו מרגשים" כמו סמוק וטולק אין טונגס. קשה מאוד למצוא איזשהוא שיר שיילך ביחד עם הסגנונות האחרים כי הם די שונים - גם פופ גם רוק וגם שקט. יש הרבה שהם גם פופ וגם רוק - אבל לא שקטים (ובכל הוריאציות, אתם יכולים לקמבן איך שבא לכם). בשבילי אבל אולי זה בגלל שזה השיר האהוב עליי, השיר הכי מתאים פה זה טולק אין טונגס, מכיוון שלשקטים מן הסתם הוא נכנס, בשביל הפופ הוא יכול להכנס כי הפזמון די ממכר ולרוק- נו טוב אפשר לדחוס את זה בתור רוק קל\שקט\קלאסי. אמממ כשאני חושב על זה שוב - פרייטנד צ'יילד תואם לשלושתם - אבל ממש קשה לי להגיד ספציפית שזה השיר שהכי מאפיין את המוסיקה שלה..... לא נראה לי אבל שאלהה השירים שהכי מייצגים אותה עצמה אלא את המוסיקה שלה (אז יכול להיות שלא עניתי הכי לעניין, אבל אתם תחליטו
). אולי היא הכי מתחברת לטורן, או ללפט אוף דה מידל לא יודע.
 

AngelFairY

New member
../images/Emo15.gifLeft of the Middle

מסכימה מאוד עם צחי... שיר ממש מקסים שלה, היא יותר מתחברת אליו...
 

kyliefan18

New member
גם THAT DAY + הסבר מעמיק

כי בעצם TD הוא שיר על חוסר ביטחון,אי יציבות,רגשות משתנים ותהפוכות בחיים, נטלי לדעתי היא זמרת מבולבלת שלא שייכת לשום מקום והשיר הזה מסמל אותה בחוסר ביטחון שעוטף אותה...מה להגיד, זה רק הילדות!
 

shmez

New member
לדעתי...

השיר שאני אישית אכי מתחברת אליו הוא סמוק.. הכי מייצג...אממ...מ....לפט אוף דה מידל ..נראה לי...
 
למעלה