יש לי שאלה..

pink it

New member
יש לי שאלה..

מישהו מכיר תוכנה בסיגנון של קאזה, קוראים לה,אם זיכרוני אינו מטעה אותי, גרוסמק.. או משהו שנתחיל בגרו.. מישהו מכיר??
 

sysQo

New member
grokster ../images/Emo163.gif

והיא עובדת על אותו בסיס נתונים של קאזה.
 

sysQo

New member
Grokster ../images/Emo163.gif

והיא עובדת על אותו בסיס נתונים של קאזה.
 

pink it

New member
האם היא יותר מהירה מקאזה,

או באותה מהירות.. קאזה לאחורנה עושה לי בעיות.. יש לי חיבור מהיר, אבל עידן הוא מוריד לי קבצים מאוד מאוד לאט
 

The Charmd One

New member
טחח קאזה זאת בעייה אחת גדולה|../images/Emo79.gif

אבל אי אפשר בלעדיו...מעגל קסמים שכזה
 

Lola Bany

New member
מממ... אני נגמלתי מקאזא!

חחח... אני עברתי לאיימיש... אם תשאלו אותי איימיש יותר טוב (אבל אף אחד לא שאל אותי אז...)
 
למעלה