יעקב כהן 114
New member
יש לי שאלה
ממה מתקיים אדם שעבר התקף לב וקיבל 3 חודשי מחלה אבל ימי חופשת המחלה שלו ממקום העבודה כבר נוצלו? האם יש איזו קיצבה מביטוח לאומי?מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות? בביטוח לאומי אמרו לי ש-3 חודשים צריך להמתין ורק לאחר 90 יום אפשר להתחיל לקבל כסף......מה עושים בינתיים ?ממה מתקיימים?
ממה מתקיים אדם שעבר התקף לב וקיבל 3 חודשי מחלה אבל ימי חופשת המחלה שלו ממקום העבודה כבר נוצלו? האם יש איזו קיצבה מביטוח לאומי?מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות? בביטוח לאומי אמרו לי ש-3 חודשים צריך להמתין ורק לאחר 90 יום אפשר להתחיל לקבל כסף......מה עושים בינתיים ?ממה מתקיימים?