יש לי שאלה!

יש לי שאלה!

בס"ד לבנות שלא מתלבשות בסלון שהם תפרו בו, אלא לוקחות את השמלה הביתה כמה ימים לפני. האם מקובל למדוד את השמלה שוב כאשר לוקחים אותה או שמקובל שלוקחים את זה ככה ארוז? פשוט התקשרתי לומר שאני באה לקחת את השמלה היום ולמדוד אותה, וממש עקמו לי את האף ש"בשביל מה"? "זה יתלכלך" וכדו´.... הבקשה שלי מוזרה?.....
 

Marinka78

New member
הייתה לך כבר מדידה אחרונה?

ראית כבר את התוצר המוגמר? אם לא - אז וודאי וודאי למדוד. אם כן, אז אולי זה לא סוף העולם לא למדוד אותה. אפילו להיפך - זה יותר כיף לראות אותה כאילו בפעם הראשונה ביום הכלולת.ותודה על הצעת עזרה! באיזה אולם אתם - גדול בינוני או קטן?
 
אז ככה,

בס"ד תאורטית כבר הייתה לי מדידה אחרונה ביום שלישי, אבל אז החלטתי לקצר את השמלה ב-2 ס"מ, בקשתי גם שיסדרו לי את ה"פֵנסים" באזור החזה (משהו שם לא ישב פיקס לטעמי) ושינקו את הכתמים הקטנים (מן הסתם זה מהאצבעות של התופרות). אז לדעתי יש לי מה לבדוק עוד, לא? לגבי האולם, אנחנו מתחתנים בקלאסי שהוא הכי גדול. ואתם?
 
פנסים הכוונה לתפרים של גזרת פרינסס

בס"ד אני לא בטוחה שכתבתי את זה נכון, אז כדי שלא יהיו אי-הבנות....
 
בטח שלמדוד

במינימום זה לפתוח את האריזה ולוודא שהכל בסדר. היו כאן סיפורים של בנות (יכול לקרות תמיד) שהן יצאו מהסלון בדרך לאולם ופיתאום גילו שהכתפיה לא יושבת היטב, או איזה קרע קטן, או פרימה. מישהי גם גילתה שהקישוט חסר. לכן רצוי למדוד ואם לא אז לפחות לבדוק ב-7 עיניים. ושיהיה בשעה טובה!!
 

keren1877

New member
בשום אופן אל תוותרי על המדידה!

חייבים תמיד לעשות מדידה "אחרונה" לפני החתונה, בכדי שאם יהיו תיקונים של הרגע האחרון- שהם יעשו לך במקום! מקובל ביום החתונה להגיע לסלון כמה שעות לפני, ואפילו אז, אם יש תיקונים אחרונים הם נעשים במקום. אל תתיחסי ל"פרצופים" שהם עושים לך! זו זכותך המלאה לעשות מדידה נוספת ולדרוש תיקונים נוספים (אם יהיה צורך ובואי נקווה שלא תצטרכי). אחרי הכל- את משלמת מספיק כסף על השמלה ומחובתם לתת לך את השמלה המושלמת שאת הזמנת, לשביעות רצונך! בהצלחה! קרן.
 
למעלה