יש לי שאלה...

dickies girl

New member
יש לי שאלה...

איך אני יכולה להבליט את העצמות לחיים???? ותמליצו לי על מה לקנות בשביל להבליט אותן...
 
אוקי אז ככה..

קודם כל מעט טלק אף פעם לא יזיק בשביל זה. ושימי קודם סומק לבן על עצמות הלחיים, את יכולה גם לשים פשוט צללית לבנה מבריקה או חצי מבריקה עם מברשת של סומק על עצמות הלחיים ואחר כך סומק קצת מתחת שזה יבוא מעל חצי הסומק הלבן.
 
למעלה