יש לי שאלה

meirav1460

New member
יש לי שאלה

במשך הרבה זמן אני מרגישה צורך להתחיל בטיפול פסיכולוגי, כי אני לא יודעת איך לשנות דברים לבד. ניסיתי ללכת לשתי פסיכולוגיות דרך הקופת חולים שלי ולא היתה לי כימיה עם אף אחת מהן. לא ידעתי בדיוק מה צריך להיות אבל הרשתי שהאחת לא טוב לי והשניה מדברת כדי למלא את האוויר במילים. זה קצת מתסכל. השאלה שלי היא בעצם אם יש דרך אחת לבחור פסיכולוג, מישהו שיכול להמליץ לי? או שזה פשוט ואני צריכה לנסות עד שאמצא אחד שיהיה לי טוב איתו?
אשמח לשמוע את דעתכם
תודה
מירב
 

גרא.

New member
meirav1460,יש כל מיני התמחויות בפסיכולוגיה

ויתכן שנפלת על מטפלות שטיפלו בך בגישה לא נכונה.נראה שכדאי שתפגשי תחילה עם פסיכאטר בקופה,
כן,בקופה בעלות שלרופא מקצועי.הוא זה שיכול להמליץ לך עלהצרכים הטיפוליים שלך באיזו גישה.לאחר
מכן תהיה לך אפשרות לברור ברשימת המטפלים שאת יכולה לקבל בקפה את המטפל/ת המתאים/ה לך.
מאחר ומאד קשה לקבל המלצה על מטפל שיתאים דווקא לך,עלייך לחפש בעצמך את המטפל שלך.אם
תרצי,חזרי ואדריך אותך בשלבי החיפוש.
 
שלום מירב

אולי את צריכה לחשוב עם עצמך אילו דברים את רוצה לשנות
בצורת חשיבה? בדרך חיים?
האם ניסית לחשוב מה לא איפשר את התקשורת בשני הניסיונות?
אולי עם התשובות תוכלי למקד יותר את הדבר הנכון לך
ויש עוד מטפלים ועוד אופציות
בסוף תמצאי את ה"אחד" או ה"אחת"
בהצלחה
 
למעלה