יש לי שאלה

חנן515

New member
יש לי שאלה

אני רוצה להוסיף חברים בפייסבוק והרבה פעמים אי איפשר כתוב באנגלית באותיות קטנות ואני לא יודע לקרוא אנגלית אני מנחש שיש לה הרבה חברים והיא לא מעונינת בהוספת חברים כתוב למשל 300 חברים או 155 חברים אני לא בטוח בענין לכן אני שואל כי הרבה פעמים מעונין להכיר ולהוסיף אותה לפייסבוק ואין אפשרות אז אולי תסבירו לי בדיוק מה זה אומר האנגלית באותיות קטנות
 
../images/Emo192.gif אני צריכה צילום מסך בשביל

לעזור לך.. אבל רק שתדע שיש אפשרות להוסיף אנשים עד 5000 איש ברשימה.
 
אני מניח

שמה שכתוב שם זה שאותה האחת או האחד לא מעוניינים בקשר עם אנשים שהם לא מכירים .. אם את אתה מכיר אותו/ה שלך מסר עם בקשה להצטרפות
 
למעלה