יש לי שאלה

GroovyGirl

New member
יש לי שאלה

מישהו פה ראה את הפרקים של מאחורי הקלעים של סאות´ פארק? אם כן אז יש לי שאלה ... מה היוצרים של סאות´ פארק בעצם עושים שם? הם לא מציירים את האנימציה , הם לא מדבבים שום דמות, הם רק מנגנים קצת בשירים... הם הכותבים של הסדרה?
 

pokegirl

New member
היוצרים לא מדבבים את הדמויות?

 

tomgavish

New member
בואי נגדיר את זה ככה:

התפקידים של היוצרים: 1. הם מדובבים חצי מהדמויות. 2. הם משתתפים כאנימטורים ביצירת הסידרה. 3. ממציאים את התסריטים הכי מטורפים בעולם. (מי עוד יכין צ´ילי מההורים שלו?????) 4. הם כותבים את רוב השירים. 5. הם היוצרים, מה זה משנה מה הם עושים, בגללם את מדברת בפורום הזה
 

GroovyGirl

New member
אוקיי להרגע ...

אני ראיתי מאחורי הקלעים של סאות´ פארק.... ומאט וטריי לא עושים שם כלום.... הם לא האנימטורים...הם יצרו את הדמויות באיזה סרט אנימציה קצר מאוד לכבוד חג המולד... את מי הם מדבבים? סתם שאלתי מה הם עושים כי התעניינתי בתרומה שלהם לסדרה!!!!!!!!!!!!!!
 

Cartman

New member
קודם כל

הם המציאו את הדמויות ואת כל העסק בכלל, אז זה כבר קרדיט בשבילם. הם גם מביימים את זה, כותבים את זה, מדובבים לפחות 50 אחוז מהדמויות, לפי דעתי, ומפיקים את זה. אם שכחתי משהו, אז לא אכפת לי.
 

Bullitt

New member
מאחורי הקלעים

היה סתם לצחוק . זה היה כשהם ישבו בג´קוזי ? הם סתם צחקו מזה .
 

GroovyGirl

New member
אני יודעת

שזה היה בצחוק! זה לא הגיוני שהם יושבים בג´קוזי ואחרים עושים את כל העבודה! רק שאלתי שאלה בפורום השומם הזה וכבר מתקיפים אותי !!!!!
 

זוהר פ

New member
יש להם את העבודה המושלמת

הם לא ממש צרכים לעשות כלום ומקבלים את המשכורות הכי גדולות. זו הגדולה של רעיון טוב, שרק מהרעיון עצמו אפשר להתעשר. מה התפקיד שלהם ? תקרא בקרדיטים.
 

dansha

New member
אתם טועים בענק

אז ככה - הם פיתחו את הדמויות ועשו את כל האנימציה של הפרק הראשון ושל הפרק שלא שודר (the spirit of christmass) היום הם כותבים את הכל ומדובבים 90% מהדמויות. מאט מדובב את קיי וקני וטריי מדובב את סטן ואת קרטמן. חוץ מזה הם מדובבים את כל (ואני חוזר) כל הקולות שבסידרה חוץ מ: שף, הקולות הנשיים, האורחים המיוחדים ולפעמים כל מני תפקידים קטנים כמו החבר החננה של השטן שעשה חבר טוב שלהם. חוץ מזה הם כותבים את כל השירים, טריי פארקר הוא גאון מוסיקלי ידוע והוא מתמחה בכתיבת שירים שלא יעזבו אותך עד שתמות - דוגמאת uncle fucker ו kyle`s mom is a bitch. הם גם מבצעים את כל השירים עם ההרכב המופרע שלהם DVDA חוץ מהקטעים של שף שמוקלטים בניו יורק עם הלהקה של כריס הייז. אין להם כיום שום חלק באנימציה כי הכל נעשה על מחשב (בתוכנת תלת מיימד) וכל מה שנשאר להם לעשות זה לכתוב, לדובב ולשכב בג´קוזי עם שמפניה :) ואני אציין בהזדמנות זאת שאין בן אדם בעולם הזה שאני מקנא בו יותר מטריי פארקר ואם יש אלוהים הוא יפגיש ביניינו ונהייה חברים טובים :) מקווה שעשיתי קצת סדר
 

dansha

New member
מי עושה איזה קולות:

הנה לינק שמסביר בדיוק מי עושה איזה קולות בסידרה: http://hot.ee/southparks/sounds.htm ותיקון קטן מההודעה הקודמת - התכוונתי לאייזיק הייז ולא כריס הייז כמובן.
 
למעלה