אברהם
אברהם מתנגן לי כבר שבוע,הדיסק מביא את התהליך של אבי לא פחות מהרהורים(לא משווה)אני חושבת שזה הרהורים לעם.אבל אם לעזוב תטקסטים אז הלחנים שלו מעוללים(שיר 4,שיר 12,שיר 13)והפריטה שלו,אי אי אי.ומי שיושב לידי בד``כ(בנתניה גם מי שלא...) שואל ת`צמו מה הילדה הזו רוצה? שתלך להתבגר קצת. יש באבי פשטות כובשת.אני חושבת שזו נק` החיבור שלי.