יש לי שאלה...

boaz1012

New member
יש לי שאלה...

מכיוון שזה שהפורום הוא גם על אבי בניון למי שקנה את הדיסק: מה אתם חושבים הדיסק של אבי בנין-אברהם? ומה אתם חושבים על אבי בכלל? ובבקשה תתנו את הכבוד לאבי ואל תשוו או תזכירו אותו עם אחיו
 
אבי..

מדהים אני חושבת שהדיסק שלו מוצלח מאודדדדד בעיניי שיר 12 הכי יפה למרות שהכל יפה כי זה אבי יותר התחברתי לדיסק הזה מאשר להירהורים מה לעשות...? סתם באמת דיסק מדהים
 

odery

New member
אברהם

אברהם מתנגן לי כבר שבוע,הדיסק מביא את התהליך של אבי לא פחות מהרהורים(לא משווה)אני חושבת שזה הרהורים לעם.אבל אם לעזוב תטקסטים אז הלחנים שלו מעוללים(שיר 4,שיר 12,שיר 13)והפריטה שלו,אי אי אי.ומי שיושב לידי בד``כ(בנתניה גם מי שלא...) שואל ת`צמו מה הילדה הזו רוצה? שתלך להתבגר קצת. יש באבי פשטות כובשת.אני חושבת שזו נק` החיבור שלי.
 
למעלה