יש לי שאלה... נכון השיר של ירון וליה? אז זה באמת הם שרים? חשבתי שאולי תדעו... בכל מקרה זה שיר ממש יפה והוא כבר מתנגן אצלי בווינאמפ ללא הפסקה... עינת