יש לי שאלה שמטרידה אותי

klapim

New member
יש לי שאלה שמטרידה אותי

עכשיו אנ רואה שלא מספיק קול יפה כדי להיות זמר טוב צריך לדעת פשוט מוסיקה תווים טון ועוד ועוד ועוד האם כל הזמרים שמופיעים בכוכב נולד יודעים מוסיקה? אני בטוח שלא!!!! אז איך הם מגיעים לכוכב נולד?
 

didush100

New member
בוקר טוב../images/Emo13.gif../images/Emo140.gif

בני אלבז יושב עם הגברים של הבית (מלבד טולדנו) ובא אליהם בטענות שהם לא בסדר איתו ושהם לא היו לצידו לאחר מה שקרה לו אתמול (אני מניחה שהוא מתכוון לזה ששוב הראו את הריב שהיה לו עם אביבה שהוציא אותו לא טוב) והוא אומא שאבי טולדנו לא בסדר איתו אחרי ההעמדה להדחה אתמול.
 

klapim

New member
בני אלבז מעצבן אותי

ירד לי ממנו סופית אני עצמי בחור מסורתי דתי בני אלבז מנסה להכניס תורה לכל מקום גם איפה שלא צריך לדעתי הוא עושה נזק לדת
 

didush100

New member
אותי הוא מעצבן בהתנהגות שלו

בהתחלה הוא היה בטוח שכולם בכיס שלו ועכשיו הוא בא אליהם בטענות שהם לא מספיק מתייחסים אליו. אבל הוא כל הזמן מרשה לעצמו לדבר ולהתנהג לא יפה. לכל אחד מגיעה הזדמנות אז אם הוא באמת רציני ויתנהג אחרת בצלחה שיהיה לו. עכשיו כולם אמרו לו שאין להם בעיה איתו ושיעשה מה שהוא רוצה ושאף אחד לא נגדו אלא שזה הוא שמבודד את עצמו ושלוקח על עצמו יותר מדי.
 

איקה21

New member
בוקר טוב..לא נוהגת לכתוב פה.....

מה שעושים לבני אלבז בתוכנית.....זה רצח אופי.... בני התנצל אינספור פעמים בפני אילנה בפני משפחתה...במצלמות.... התחנן על נפשו שזו היתה פליטת פה מצערת......אבל מה אתמול בשידור ישיר לאחר שכל ההמולה שקטה ההפקה היתה חייבת להעלות שוב את הריב.....ולדוש בה.... מנקודת המבט שלי ההפקה מנפחת בכוונה את המריבות בבית...... לא אוהבת את ההתנהלות של ההפקה...... ההתנהגות הילדותית של אבי טולדנו לאחר כל הצבעה ...מתאימה לגבר בגילו...... רוחמה רז וואביבה אבידן השתלטו על המטבח..... נחמדות היתר של רוחמה......דביקה לטעמי.... מבקשת מההפקה.....הניחו לבני אלבז....... ואני ממש לא דתיה...... שבי מעצבן בשאלות שלו....מנסה ליצור באזז כל הזמן
 
לפנות בוקר טוב../images/Emo98.gifמסכימה מאד עם רוח הדברים

זה בדיוק מה שניסיתי כאן לכתוב בכמה תגובות ולא יכולתי לבטא זאת טוב יותר מאיך שאת ביטאת את הדברים.. סה'כ רוחמה רז כן בת אדם נחמדה בפשטות המלה וגם חיובית,אבל אני בהחלט יכולה להבין את מה שציינת לגבי נחמדות היתר עד כדי דביקות.
 

didush100

New member
יש גם באינטרנט

כשיש שיר או פרסומות הם שמים שיר ואח"כ חוזרים לשידור
 

Queue Leu Leu

New member
היה המון זמן שידור חוזר. עכשיו בסדר. תודה

בטח מישהו שכח ללחוץ על כפתור ולשחרר שידור לאינטרנט
 
לשאלתך, לא רק שהזמרים בכוכב נולד לא בהכרח

יודעים לנגן ,לצערי גם השופטים כמו מרגול,צדי ומירי לא מנגנים ויודעים תווים. הם בוחרים זמרים על פי שמיעה ,שזה בפני עצמו כישרון לשיר משמיעה ולא מיידע מוסיקאלי. יש הרבה אומני זמר טובים ששרים טוב ולא מזייפים ללא ידע מוסיקאלי ,אך רצוי שיהיה.
 

juspan

New member
אין איזה הכרח כמו שאתה מציג אותו

הרבה זמרים הם מבצעים בלבד, הקול שלהם הוא הכלי ואיתו הם לומדים אם באופן פורמלי (פיתוח קול) או מהניסיון לשחק ולהגיע למקומות "מקצועיים". וודאי שעם השנים והניסיון ועבודה עם נגנים ומוזיקאים באולפן וכו' הם יכולים ללמוד ולהבין בכל מיני מושגים בסיסיים במוזיקה, לא איזו תורה מסיני. חלקם, גם בכוכב נולד, מנגנים בעצמם, גם אם ברמה חובבנית, ויצא להם להחזיק גיטרה ביד או לנגן משמיעה על פסנתר וכו'. אגב, יש גם המון מוזיקאים ונגנים שממש לא יודעים לקרוא תווים למשל, הם יודעים אקורדים נניח וכו', גם כאלה שכתבו מאות שירים שנחשבים קלאסיקת פופ או רוק. זמר טוב חייב להיות מוזיקלי הרי, לא מספיק סתם קול. אבל יש הבדל בין מוזיקלי למוזיקאי
 
למעלה