tootbanana
New member
יש לי שאלה שאני
כבר שואלת אותה בפורומים אחרים ואף אחד לא עונה לי עליה(אולי כי הם לא פורומים פעילים כמו הפורום הזה). כמה עולה בממוצא אלבום אם בולים כלליים משנות ה 60-70? אני לא מתכוונת לבולים נחשבים ויקרים אלא לבולים של ארועים למיניהם, של חגים, של פרחים ועוד, מהעולם ומהארץ?
כבר שואלת אותה בפורומים אחרים ואף אחד לא עונה לי עליה(אולי כי הם לא פורומים פעילים כמו הפורום הזה). כמה עולה בממוצא אלבום אם בולים כלליים משנות ה 60-70? אני לא מתכוונת לבולים נחשבים ויקרים אלא לבולים של ארועים למיניהם, של חגים, של פרחים ועוד, מהעולם ומהארץ?