יש לי שאלה על צריבה

nir w

New member
יש לי שאלה על צריבה

בתוכנת הצריבה שלי win on cd , כשאני צורב MP3 כאלבום MP3 אז הוא צורב אחלה אבל ה WRITING BUFFER ריק לגמרי! (לא רואים בו ריבועים כחולים) למרות זאת כמובן הצריבה יוצאת אחלה (כלומר כך זה אמור להיות) לעומת זאת כשאני צורב MP3 תחת הכותרת של DATA , או שאני צורב אודיו, ה WRITING BUFFER מלא ריבועים כחולים 80-100 אחוז. אז מה זה מראה ה WRITING BUFFER ואיך זה שאין בו כלום בצריבת MP3? נראה לי שמי שיענה לא חייב להכיר תתוכנה הספציפית אלא את עקרונות השוני בין פורמטים
 

razburg

New member
אמנם אני לא יודע את ...

התשובה, אבל אם הצריבה יוצאת טוב אז מה זה בעצם משנה ? ואם זה להשכלה כללית ואתה לא מקבל תשובה בפורום תנסה לגשת לפורום של מחשבים. הם בטוח מבינים גם כן בנושא צריבה.
 
למעלה