יש לי שאלה על צריבה
בתוכנת הצריבה שלי win on cd , כשאני צורב MP3 כאלבום MP3 אז הוא צורב אחלה אבל ה WRITING BUFFER ריק לגמרי! (לא רואים בו ריבועים כחולים) למרות זאת כמובן הצריבה יוצאת אחלה (כלומר כך זה אמור להיות) לעומת זאת כשאני צורב MP3 תחת הכותרת של DATA , או שאני צורב אודיו, ה WRITING BUFFER מלא ריבועים כחולים 80-100 אחוז. אז מה זה מראה ה WRITING BUFFER ואיך זה שאין בו כלום בצריבת MP3? נראה לי שמי שיענה לא חייב להכיר תתוכנה הספציפית אלא את עקרונות השוני בין פורמטים
בתוכנת הצריבה שלי win on cd , כשאני צורב MP3 כאלבום MP3 אז הוא צורב אחלה אבל ה WRITING BUFFER ריק לגמרי! (לא רואים בו ריבועים כחולים) למרות זאת כמובן הצריבה יוצאת אחלה (כלומר כך זה אמור להיות) לעומת זאת כשאני צורב MP3 תחת הכותרת של DATA , או שאני צורב אודיו, ה WRITING BUFFER מלא ריבועים כחולים 80-100 אחוז. אז מה זה מראה ה WRITING BUFFER ואיך זה שאין בו כלום בצריבת MP3? נראה לי שמי שיענה לא חייב להכיר תתוכנה הספציפית אלא את עקרונות השוני בין פורמטים