יש לי שאלה על משהו לא מובן ?......

יש לי שאלה על משהו לא מובן ?......

האם זה נכון שחלק מהאזור של הבורסה ברמת גן שייך בעצם לעיריית תל אביב . אם שרתון סיטי טאואר נימצא ברמת גן מימול הבורסה . כל הזמן כתוב בעיתונים שזה תל אביב .
...................
 

four seasons

New member
מדובר בשטח שמדרום לסיטי טאואר...

שצמוד לאיילון, אני לא יודע בדיוק איכן עובר הגבול, האם לפני הגשר לרכבת, אחריו או שהגשר מהווה גבול, לפי המפות גם הגשר הוא חלק מתל אביב ורק סופו שמתחבר למתחם הבורסה עובר הגבול וששרתון ממש משמש הגבול וגם השטח מתחת לגשר הוא של תל אביב.
 

תוכון1

New member
אם כך, מדוע בכל מקום מוצג

הסיטי טאוור כשל ר"ג? כמו כן, אתה יכול לפתוח מפה של תל אביב [העירייה מחלקת לתושביה מפה של העיר], ולהיווכח כי הגבול בין שתי הערים עובר ממש על איילון.
 

תוכון1

New member
זה דווקא די מעניין אותי,

רציתי לדעת מהיכן המידע על כך שהסיטי טאוור שייך לת"א. דווקא היה נחמד מאד לדעת שהמגדל המדהים הזה שייך לעיר הזאת
 

four seasons

New member
לא, מדוייק, הסיטי טאואר אכן שייך...

לר"ג, אבל מדרום לו, בין איילון ישנם מגרשים גדולים מזרחית לאיילון ששייכים לת"א, לפחות לפי הסימון במפות, בכל אופן מדובר במגרשי שמשמשים לחניה, אני לא יודע אם מדובר במגרשים ששיכים לא/נשים פרטיים או לעירייה.
 

danezeq

Member
מה הבעיה - לכו למפה האינטראקטיבית

באתר של העירייה - ולחצו על הצגת גבול בין רשויות - תוכלו לדעת איפה עובר הגבול במדוייק
 
זה לא שכונת מגורים ! זה אזור תעשיה

זה בסך הכל אזור תעשייה של רמת -גן וטזה לא ממש משנה אם זה ניקרא תל אביב או רמת גן ( למרות שאני אוהב יותר את " רמת גן " ומעדיף אותה הרבה יותר על פני תל אביב ! ) . אבל לפי דעתי זה ממש לא משנה ולא חשוב לאף אחד ! .
 
אוויייי סתום ת'פה כבר!!!!

התאפקתי כבר מלא זמן.. כי אני רק קורא בפורום.. לעזאזעל בן כמה אתה? אתה מתנהג כמו ילדה בת 7 שמחפשת לריב על שטויות... אנלא מבין אתה מתלהב שאתה דתי??? את לא יותר טוב מאף אחד אחר? ומצטער מאוד אבל אני קורא בפורום כבר כמה זמן וכמעט כל ההודעות שלך זה פשוט בולשיט ואני יושב מול המחשב ופשוט בשוק למה כולם שותקים.. תעשה טובה לכולנו ואת הדעות השטותיות שלך, והדברים החסרי טעם שיש לך להגיד תשמרו לעצמך במקום לפרסם אותם. ד"א "חוזר בתשובה..." שמעת על סייג לחכמה שתיקה?? המשפט הזה, בול עלייך, אני ממליץ לך בחום שתממש אותו! לילה טוב
 
חחחחח............/images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

לפחות אמרתי את "האמת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " .................
 
זה האמת בשבילך,

וכבר אמרתי.. ואתה רק מצדיק עוד יותר את האימרה "סייג לחוכמה שתיקה"... שים לב למה שאתה אומר.. ועוד איך שאתה מייצג את הדתיים, זה בכלל הם צריכים להתבייש בך שונא רוסים??... זה בעיה שלך! אתה לא צריך לשתף אותנו בזיוני שכל שלך, על רוסים ועל כל מה שקשור אליהם.. אני שונא חוזרים בתשובה, כן אני שונא אותך!!! אתם פרמיטיבים, עצלנים שלא עושים צבא, רק הולכים לישיבות שהציבור משלם עליהם, מושחתים כמו לאדע מה והורסים לנו את כל המדינה! לא מבין איך כולם שותקים לטמטום שאתה כותב כאן
 
בינתיים אני רואה שאתה לא מפסיק לדבר

וההיתעניינות עולה כאן מרגע לרגע ! . ומה שאמרתי זה אמת ואם פגעתי באנשים הלא נכונים איתם הסליחה ! . אבל אמרתי שהביאו לכאן את הטינופת הכי גדולה בעולם אבל אין דבר בסוף זה יצא מהארץ והארץ תיטהר וכולם יחזרו אל התורה בעזרת השם !!!!!!!!!!! . גם הרוסים שהיתבוללו וטעו בדרך יחזרו בסוף אל התורה ואני לא היתכוונתי אל כולם ! .
 
עוד לא חסמו אותך???

אתה- ח-פ-ר-ן נקודה. ויכול להיות שגם אני לא מת על רוסים, אבל אתה חתיכת גזען וחוצפן.. שחושב שהוא אלוהים בגלל שהוא אלק, חוזר בתשובה זה מה שההתחברות שלך עם אלוהים לימדה אותך??... ההתחברות שלי לימדה אותי לאהוב את כולם, לא משנה איך הם נראים ואם הם יהודים או לא אני יכול להראות לך כמה אתה טועה שעות אבל מה זה אין לי כוח אלייך.. עוד מעט, עוד מעט כשמנהל ישים לב, יחסמו אותך וימחקו את כל ההודעות שלנו. אתה פשוט אפס זה מה שיש לי להגיד
 
ואתה שם לב שאתה סותר את הדברים שלך?

אתה רב על שטות.. ואומר שזה לא משנה??? אז למה אתה מתעקש כל כך לריב על זה???...
 
כי נימאס לי לראות אותכם מיתווכחים !

ואתם מיתווכחים על דברים שהם ממש לא חשובים ולא מעניינים ! . יש לנו 1001 בעיות כאן במדינה ואתם רבים על שטויות ! ......... תל אביב .........רמת גן ..........את מי זה מעניין בכלל ? ...... יותר חשוב הבעיות העיקריות של האנשים !!!!!!!! .
 
למעלה