יש לי שאלה על מוקפאים.

יש לי שאלה על מוקפאים.

איך זה הולך?יש לי עוד 15 מוקפאים.../tapuzforum/images/Emo9.gifהאם מקפיאים אותם אחד אחד?איך זה הולך כשארצה להחזיר,יפשירו כמה?!ומה אחוזי הקליטה אם נקלטתי בטיפול הראשון והמנצח בתאומים?יש מצב שהאיכות יורדת?(לי אין בעיה,רק בעלי עם בעית זרע).אה,והאם ניתן לדעת את מין העובר לפני ההחזרה?תודה לכם.
 

יופיופ6

New member
לפי מה שאני זוכרת מקפיאים בזוגות או בשלשות

וכשמפשירים צריכים להחזיר את כולם אלא אם כן רוצים להחזיר רק אחד, (לא יודעת מה עושים הנותר/ים, אני חושבת שאי אפשר להקפיא אותם מחדש). אני לא זוכרת אחוזי קליטה ואיכות... לי החזירו שני עוברים מוקפאים שהיום הם בני שלוש וחצי
(אני עדיין מתרגשת שאני כותבת את זה ) אני חושבת שאומרים שהאיכות של המוקפאים פחות טובה מעוברים טריים אבל מצד שני יש כאלה שהקליטה שלהם טובה יותר כשמחזירים להם מוקפאים. (הטיפול הרבה הרבה יותר קל לגוף מאשר החזרה של טריים שנעשית בעצם יומיים שלושה אחרי השאיבה.. אני זוכרת שהגוף שלי היה בטראומה אחרי השאיבה .. לעומת זאת הכל היה הרבה יותר רגוע כשהחזירו לי את המוקפאים.. ). לא הצלחתי להבין, את אחרי ההחזרה כבר? בכל מקרה, שיהיה הרבה בהצלחה!
 
תודה,אני לא אחרי החזרה,אבל מתחילה

להתעניין בפרוצדורה העתידה לי,יש לי תאומות בנות שנה וארבעה.ואני רוצה לחוות גם הורות לילד יחידאי.רק לא ממש נעולה על הזמן לעשות את זה.אני מחכה להיות בנויה לזה.ועוד טיפול לא הכי נראה לי בכיוון,כך שאני מזה בונה על המוקפאים.הבנת?!תודה לך בכולופן!
 

דורה22

New member
הי זומזומית,

מוקפאים מקפיאים בד"כ שלושה בקשית. בהפשרה מפשירים קשיות, כלומר- בד"כ שלושה בכל פעם. לפעמים לא כולם שורדים את ההפשרה. אחוזי הקליטה של מופשרים נמוכים משל טריים ואם אני לא טועה הם בסביבות 17%, אבל זו סטטיסטיקה כללית מאד (ובכלל, לדעתי סטטיסטיקה לא אומרת הרבה). איכות העוברים לא משתנה והם באותה האיכות בה הוקפאו. את מין העובר אפשר לדעת לפני ההחזרה רק אם עשיתם PGD בהפרייה. שיהיה בהצלחה! דורה.
 
למעלה