יש לי שאלה על גידול צרצרים

sazor8

New member
יש לי שאלה על גידול צרצרים

הם לא עושים הרבה רעש? פעם נכנס לי צרצר הביתה ואני זוכר את זה כחוויה לא נעימה... יש משהו לעשות כדי שלא יעשו רעש? ואם אין, אז אולי מישהו יודע אם אני יכול להאכיל שממית מנומרת במשהו אחר על בסיס קבוע? תודה מראש
 

EROTOMANIA

New member
יש לי צרצרים בבית

והם לא עושים שום רעש. אתה יכול להאכיל שממית מנומרת בתולעי קמח, זה מה שהשממית שלי אוכלת רוב הזמן.
 
יתכן ואת מאכילה בצרצרים שטרם הגיעו

לבגרות ולכן הם לא עושים רעש. שימי לב אם יש להם כנפיים או לא.
 

EROTOMANIA

New member
בטח, אלה צרצרים ממש צעירים

חשבתי שאסור להאכיל שממיות בצרצרים בוגרים כי הם גדולים מדיי... וגם הצרצרים הבוגרים שיש בחנות לא עושים רעש..
 

dreaming h

New member
רעש? מפיתום רעש? ../images/Emo12.gif

הם לא עושים רעש, הם עושים ה-מ-ו-ן רעש! אתה יכול לחנוק אותם בציפית של כרית, ואז הם לא יעשו רעש.. אין מה לעשות עם הרעש שלהם, ואני יכולה להבטיח לך, שמספיק צרצר אחד שמתחבא לך בחדר או מאחורי המקרר כדי להטריף אדם נורמלי אחרי שבוע. אבל, מצד שני, השממית שלי פשוט יותר אוהבת צרצרים, אז זה סוג של הקרבה.. :) ואכן כן, שממיות ניזונות גם מזחלי קמח.
 

אילון פ

New member
וואו הדר, הגזמת.

הצרצרים השחורים הגדולים (דו כתמי?) באמת עושים רעש נורא, אבל הצרצרים שמגדלים למאכל ואין לי מושג איך קוראים להם, הם קטנים יותר, חומים-בהירים, ומרעישים הרבה פחות. כרגע אין לי צרצרים בוגרים בבית, אבל ממה שאני זוכר כשהיו, זה ממש לא נורא, ואפילו נהניתי מהצרצור שלהם, שהוא פחות חריקה ויותר שריקה חלושה.
 

dreaming h

New member
נו טוב, אולי קצת...

אבל עבורי ועבור שותפי לדירה, זו הייתה חוויה נורא רומנטית בימים הראשונים ("וואוו! איזה יופי!! צלילים של צרצרים בבית!") אבל אחר כך.. לא שקטנו עד שהוצאנו את אחרון הצרצרים..
 

1צחי

New member
אולי

זה בגלל שאני לא נורמלי,אך אני מגדל כבר מס' שנים צרצרים(קיר צמוד לשכנים מבוגרים) ולא אני ולא שכני סובלים מהצרצור "הרומנטי) שלהם. אגב להאכיל בעקר בתולעים זה בכלל לא מומלץ,צרצרים עם תוספת מזון(לצרצר) זה מומלץ מאוד.
 
כשהם נמצאים בכלי סגור (ארגז גידול)

שנמצא מתחת למיטה זה באמת צרצור נחמד (נשמע כאילו זה מגיע קומה מתחתך), אבל כשיש לך אחד חופשי בבית זה באמת יכול להטריף! היו לי שניים שישבו בביוב ליד האסלה ועם התהודה שיש בהיכל האסלה הם היו מטרידנים רציניים.
 
הצרצר הדו כתמי הוא זוועתי

אבל צרצר הבית אותו בדרך מגדלים כמזון הוא קטן בהרבה וגם פחות מרעיש.
 
למעלה