יש לי שאלה מאתגרת

יש לי שאלה מאתגרת

אני מחפש שם של צלם מפורסם כל מה שאני יודע עליו זה: הוא מצלם בדרך כלל בשחור לבן אנשים מעוותים, כל מיני סטיות מיניות,גמדים וכו´ התמונות שלו הן ONE OF A KIND הוא נוהג לשרוט את הנגטיב להשתמש בבליץ´ על הצלומים לאנשים שהוא מצלם הוא לא משלם בכסף אלא נותן להם תמונה שלו. הוא היה בביקור בארץ אם אני לא טועה בשנות השמונים (הוא הציג כאן תערוכה) זה מזכיר למישהו משהו?
 

sh53

New member
אולי - במחשב שלי לא עולה לי

... פרצופי סלבריטאים מעוותים ועוד, כולם ... של "וונגס", צלם ואמן ... תערוכה המתארחת במוזיאון וויטני ... guide.iol.co.il/ts.cgi?order=1&path=312 - 48k - מטמון - דפים דומים Walla! Channels
 
למעלה