יש לי שאלה חשובה!!!

*באים..

בון ג'ובי = להקה. שאלה טובה. שאל אותם..
 

m o r 1 0 2

New member
באמת אני מתה שהם יגיעו../images/Emo70.gif

אני כל כך מחכה לרגע הזה
 

Bad Medicine

New member
יש לי תשובה חשובה! (חיחי)

אז הסיבה הנוראה שהם לא מראים את פרצופם באיזור היא (איך לא..)- המפיקים בארץ. בטח שיש עוד כמה סיבות כמו מצב בטחוני, חוסר זמן ואלוהים יודע מה יושב עליהם מלקחת את המטוס הפרטי ולהגיע לביקור. אבל זה בעיקר המפיקים (הישראלים כמובן) שחושבים שזה לא יהיה רווחי (או בולשיט דומה) להשקיע בהופעות של בון ג'ובי בארץ... רעיונות לשכנוע ייתקבלו בברכה!
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifוזה כל כך דפוק..

אם שווה להשקיע בהופעה של Depeche Mode בארץ אז בטח ובטח ששוה להשקיע בהופעה של בון ג'ובי !! :/
 

Bad Medicine

New member
חחחח!

אני חשבתי יותר בכיוון של הפגנות ענק..(כולל שריפת צמיגים וכדומה..) אבל אני אשמח להתנדב גם לזה:)
 
למעלה