גזעניות התורה.
להילת הירח.. אכן כפי שציינת "עם סגולה" הוא לא תירוץ לגזעניות זו או אחרת, ככלל, ההגדרה של המושג "גזעניות" הוא מעט בעייתי ומצריך בירור, בימינו נוהגים להצמיד מושג זה לכל תופעה או אמירה המסווגת אנשים בצורה שונה ואחרת. ולשאלתך - התורה היא תורת חיים, כידוע לך עפ"י הפסוק בויקרא "וחי בהם" לגבר ולאישה טבע שונה, אורח חשיבה שונה, ושוני מהותי במציאויותיהם, עפ"י היהדות מדרגתה של האישה גבוהה משל הגבר, היא ניחנה ב"בינה יתירה", על פי האמור אין לייחס לתורה גזענות כלשהיא, יש כאן התאמה לגבר ולאשה עפ"י תכונותיהם. כל אחד ו"תיקוניו" (מושג של מימוש התפקיד של האדם בעולם) לפי איך שהוא נברא ולפי אורח החיים המתאים לו עפ"י מינו יש גם עוד סיווגים, כגון כהנים ולוויים שכידוע נתחייבו במצוות אחרות, מעניין לציין אם הזכרנו את הכהנים שלאחרונה גילו גן מסויים הקיים רק אצל הכהנים ואם כן את רואה שהשוני בין הכהנים לשאר עמ"י הוא גם פיזי ממש, כידוע שס"ה ורמ"ח מצוות עשה ולא תעשה הם כנגד האיברים של האדם ולפי"ז ניתן לקשר מבחינה מהותית את הדברים.. מקווה שהועלתי.. כל טוב !