יש לי שאלה גסה

  • פותח הנושא nely
  • פורסם בתאריך

nely

New member
יש לי שאלה גסה

בפורום ON-LINE יש מישהו שכתב שקוראים לו יובלל זה..ההוא- היא? או שאסור להזכיר בכלל?
 
מה זאת אומרת????

מה זאת אומרת מה עשית??????????? לא שמעת על תקנון תפוז שאומר לא מדברים גסויות בפורום????? אני אלשין עליך למרי לו. ליהי (שמתרגזת כשמזכירים את המילה קוקסינל...)
 

nely

New member
חחחחחחחחחח ליהי ..אגב תגלי לי

איזה פרום את הולכת לפתוח? חחחחחחחחחחח אני אגיע...ועוד אך שאני אגיע תתכונני!
 
בנתיים זה סוד...

שבוע הבא הפורום יעלה ואז תגלו..... האמת שאני מאוד מקווה שבאמת תהיו שם.... כשתבינו את התוכן ... תבינו גם את החששות המלוות למין פורום שכזה.... אז אני יוצרת בנתיים מתח לקראת הבאות... ליהי (שבפאניקה גמורה מהפורום החדש...)
 

nely

New member
בוקר טוב ריבה הא?...אך השם?

ריבה! ביחד בוסית ביחד נחגוג בוקר מצויין :)
 

אילה.

New member
פויה!

גסויות על הבוקר! מהר לשטוף את הפה במים וסבון! מהר, או שאותך למורה! אילה אתם יכולים לקרוא לי עדינה
 

אילה.

New member
שמעת את איצקו?

תשטפי בחול. ימין ושמאל רק חול וחול. זה מה זה נקי. אילה מהאקונומיקה
 

nely

New member
אז ככה זה בתל-אביב?

רק שוטפים בחול? או שעושים עוד משהו? אגב יש יענים אצלכם שם? נלי שנאת חול!
 

איצקו

New member
היה לי..............

רב שאמר לשטוף את הפה בחול. זה מנקה יותר טוב. :-( איצקו.
 
למעלה