יש לי שאלה או יותר נכון סקר קטן...

יש לי שאלה או יותר נכון סקר קטן...

איך הרגשתם בשיעורים האחרונים שעשיתם לפני שניגשתם לטסט.? הרגשתם שאתם נוהגים מעולה,ולמורה לא היו בכלל הערות וכאלה..או שלא-והיו הערות ועשיתם גם פשלות קטנות.
 

Krishi

New member
לא היו הערות ולא עשיתי פאשלות

והרגשתי שאני נוהג יחסית טוב למצבי בתור תלמיד נהיגה.
 

Simbbam

New member
תלוי לפני איזה טסט.

המורה שלי הגיש אותי לטסט לפני שהייתי מוכן... לקח לי קצת זמן עד שנהגתי טוב. כל אחד והקצב שלו. לפני הטסט שעברתי, וגם טסט או שניים לפני, הרגשתי ככה כל הזמן.
 

samata

New member
הרגשה טובה

גם בגלל שסמכתי על המורה שלי ב-100% ועל זה שהוא לימד אותי טוב ושאם הוא מגיש אותי - אז יש סיבה לכך, וגם בגלל שמלכתחילה אמרתי לעצמי שעל הכביש חייבים ביטחון עצמי - ודאגתי גם להרגיש ככה.
 
אני עכשיו בשיעור 25 ככה

ואני מרגיש שאני נוהג טוב מלבד כמה טעויות קריטיות שמראות שאין לי ניסיון ממש בנהיגה. למשל לבלום מתי שצריך (בפתאומיות). עד שאני לא יקלוט את הקטע הזה אני לא יגש לטסט.
 

aviGODFATHER

New member
הרגשתי שאני נוהג מצויין

היו מס' טעויות והערות פה ושם אבל לא משהו רציני...
 

crazy bitch17

New member
אני...

אני אישית ב7-8 שעורים לפני הטסט הרגשתי ממש ממש טוב והייתי בטוחה שאני נוהגת הכי טוב בעולם,אבל ב2-3 שיעורים לפני הטסט כל הביטחון ירד לי,והרגשתי שאני לא נוהגת משהו...
 

ChilD SouL

New member
הרגשתי מעולה. ../images/Emo13.gif

למרות שלא ידעתי מתי הולך להיות לי טסט, אבל הרגשתי בשיעורים טוב ושאני נוהגת טוב.
 
טוב.

פשוט-אני כרגע עומדת לפני טסט 5,בשיעור האחרון הרגשתי לא משהו.ולא הרגשתי את זה קודם-בעצם עד לטסט השלישי-כולל. וסתם התבאסתי רצח-הרגשתי שקורות לי מלא טעויות קטנטנטות-וזה מעצבן.-טעויות קטנות-זה לא עבירות תנועה וכאלה-למשל :המורה אמר שמאלה-שכחתי והמשכתי ישר.או מאטה טיפה יותר מידי ב-משולש. אבל-תאמינו לי שאני כבר יודעת הכול-וגם מכירה די טוב את איזור הטסטים(כיאה למי שמימנה את המורה שלה-במספר רב של שיעורים)..אבל אני מפשלת לפעמים,וזה ממש מייאש ומוריד את הביטחון ואת המוטיבציה.. יש לי עוד 2 שיעורים עד לטסט(לא כולל היום של הטסט)-ואני מקווה שיהיה טוב.
 

s h i r s 1

New member
אני...

כל פעם שהייתי לפני טסט..אז השיעורים הלכו לי די גרוע..כי הייתה מן הרגשה כזו של "יופי, אני לקראת הסוף יאאלה, לא צריך עוד להשקיע כ"כ כמו בהתחלה"..וגם הייתי כבר שיעור 35 ככה..וזה כבר היה מאוס...והתחלתי לזלזל. וזה גם היה ממש מפגר לחשוב בצורה הזאת...ואז נכשלתי טסט אחד..ואמרתי לעצמי שאם אני לא אתן את ההכי טוב שלי ולא אשקיע ואתרכז..אני לא אצליח בחייםם...אז באמת לקחתי ברצינות והכל... והצלחתי (= שיעור לפני הטסט הראשון....הלך לי על הפנים..ושאלתי את המורה אם כדאי לי לקחת עוד שיעור שניים,כי הרגשתי ממש ממש לא בטוחה..והוא אמר שאין צורך..
 

NiKi†a

New member
אממ בשיעורים לפני הטסט

הראשון לא הרגשתי בטוחה בעצמי בכלל, הייתי בטוחה ב100% שאני נכשלת..וכמובן נכשלתי. ובשיעורים לפני הטסט השני [בסה"כ עברו 3 שיעורים מהטסט הראשון לשני] ממש הייתי בטוחה בעצמי, לא יודעת למה, ועברתי :)
 
למעלה