יש לי רשיון

yellow cheese

New member
יש לי רשיון../images/Emo35.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo4.gif

עברתי טסט. שביעי במספר. השקיעו ברשיון שלי המון כסף. האמינו בי גם ברגעי השבירה הכי נוראים שלי, גם ברגעים בהם אני התקשיתי להאמין שזה יגיע. עשיתי מס' שיעורים רב, כמעט כפול ממס' שיעורי החובה. הרגע המיוחל הגיע. הטסט השביעי במספר. הטסט שבסופו הוחלט שגם אני, שירלי (לא יודעת לעבור טסטים) כהן- יכולה להחזיק ברשיון לתפארת מדינת ישראל. עבר שבוע [מחר שבוע, נו, קטנוניות!] נהגתי מס' פעמים. ההורים מעירים נון-סטופ, מלחיצים, גורמים לי לעשות שטויות שלא עשיתי גם בשיעור ראשון. המעבר החד מההילוכים לאוטומט גם ככה הלחיץ אותי, אז גם לספוג כ"כ הרבה הערות, כ"כ הרבה זירוזים, כ"כ הרבה "הפחדת אותי", "מה קורה לך"? זה מלחיץ, זה מוריד ביטחון וזה גורם לי לשאול את עצמי.. האם עברתי טסט בכלל?!?!
 

adidas88

New member
עברת!!! מזל טוב!!

ורק שתדעי שממש לא עשית הרבה שיעורים-כמעט פי שתיים משיעורי החובה??? זה כלום! המון עוברים את שיעור 50 ויש כאלה שמגיעים גם ל100 פלוס. שטויות. מגיע לך כל הכבוד ומברוק!!
 

yellow cheese

New member
עשיתי 49 שעורים ../images/Emo3.gif

ואני יודעת שזה לא כזה נורא. אבל עשיתי מס' שיעורים שבהחלט אמור להספיק. ושמס' הטסטים בהחלט חישל אותי. ו..אוף.
 
ילוווצ'...כפרה עליך יפתי.

דברי עם ההורים, לי ברוך השם אבא בחיים לא הלחיץ אותי... תגידי להם שזה לא לעניין שעכשיו לא תסעי 3 חודשים כי הם גורמים לך לעשות שטויות! ושחבל שלא תנצלי את השלושה חודשים האלה כדי באמת לשפר את הנהיגה שלך. תקנו מראה, כדי שיוכלו לראות כל מה שקורה מאחור ויהיו רגועים... גם לי היה מעצבן לעבור לאוטמט, שטויות א תבאמת תתרגלי לזה... אבל דברי איתם תגידי להם שזה לא לעניין וזה סתם מערער לך את הביטחון וזה יכול להיות מסוכן חס וחלילה..
 

MrJacKasS

New member
כולם עוברים את זה

תצטרכי לסבול את ה3 חודשים האלה (אם ההורים שלך ככה..) אבל אפילו שזה קשה תנסי לנצל את התקופה הזו כדי ללמוד מהניסיון של הורייך ..
 

ChilD SouL

New member
את לא היחידה...

לכולם תמיד מעירים, אל תיקחי את זה קשה. תנסי ללמוד מההערות שלהם כמה שיותר וזהו. ותנסי לא לתת להם להוריד את הביטחון שלך כי אחרת סתם תשאר לך טראומה. יהיה בסדר.
 

joy4ever

New member
מבינה

אבל באמת לא להתרגש יותר מידי תחשבי על זה שאת צריכה כמה שיותר ניסיון...אז תתעלמי וקחי את ההערות לתשומת ליבך ויהיה בסדר. לאט לאט כבר לא תצטרכי את הצעקות והעזרה של אף אחד !
 

רן88

New member
לא להוריד את הביטחון

להקשיב, לספוג, ללמוד וליישם. במיוחד בהתחלה (שבוע ראשון) הנהיגה שלך היא באמת טרייה ואני מניח שזה בולט להורים שלך. זכרי שלכולכם מטרה משותפת - להוציא אותך נהגת יותר טובה.
 
למעלה