אוי זה מעניין
New member
יש לי רעיון.............
הסתכלת פעם מהצד על איך שאתן נראות??? לועסות מסטיק, חולצה בחוץ, מדברות בטלפון, ולא בדיוק סופרות את הנוסעים הבאים אליכן וזה עוד במקרה הטוב!!!! מתי תבינו שאתן ורק אתן מייצגות את המדינה מול הנוסעים, הם רואים סמל על החולצה ומבינים שככה המדינה נראית............... היית פעם בחול? וראית איך המשטרה בשדה נראית שם? תענוג!!!! אם תקחו דוגמא מחול ותשפרו בערך את כל הפרמטרים שאתן מתעסקות בהן אולי יתחילו לחבב אותכן יותר ויעריכו אתכן!!!!!!!!!!! נ.ב: כל הנ"ל לא מתייחס לדב הופמן, הוא תותח!!!!!!!!!!!!!!!
הסתכלת פעם מהצד על איך שאתן נראות??? לועסות מסטיק, חולצה בחוץ, מדברות בטלפון, ולא בדיוק סופרות את הנוסעים הבאים אליכן וזה עוד במקרה הטוב!!!! מתי תבינו שאתן ורק אתן מייצגות את המדינה מול הנוסעים, הם רואים סמל על החולצה ומבינים שככה המדינה נראית............... היית פעם בחול? וראית איך המשטרה בשדה נראית שם? תענוג!!!! אם תקחו דוגמא מחול ותשפרו בערך את כל הפרמטרים שאתן מתעסקות בהן אולי יתחילו לחבב אותכן יותר ויעריכו אתכן!!!!!!!!!!! נ.ב: כל הנ"ל לא מתייחס לדב הופמן, הוא תותח!!!!!!!!!!!!!!!