יש לי רעיון.............

יש לי רעיון.............

הסתכלת פעם מהצד על איך שאתן נראות??? לועסות מסטיק, חולצה בחוץ, מדברות בטלפון, ולא בדיוק סופרות את הנוסעים הבאים אליכן וזה עוד במקרה הטוב!!!! מתי תבינו שאתן ורק אתן מייצגות את המדינה מול הנוסעים, הם רואים סמל על החולצה ומבינים שככה המדינה נראית............... היית פעם בחול? וראית איך המשטרה בשדה נראית שם? תענוג!!!! אם תקחו דוגמא מחול ותשפרו בערך את כל הפרמטרים שאתן מתעסקות בהן אולי יתחילו לחבב אותכן יותר ויעריכו אתכן!!!!!!!!!!! נ.ב: כל הנ"ל לא מתייחס לדב הופמן, הוא תותח!!!!!!!!!!!!!!!
 

SWEET HOME

New member
../images/Emo140.gifהכללות זה לא דבר חכם

לא כולנו נראות אותו דבר...וכן מי כמוני יודעת עד כמה בקורת גבולות עבודה מייצגת!!!הגדשתי לזה כ12 שנה ועזבתי בגל הפיקוד שהתחלף ונהיה בלתי נסבל. באופן אישי לי אין שום דבר נגד סלקטורים ואפילו יש לי אחד כזה בבית לגבי דב הופמן מסכימה הוא איש מקסים!!!!אז בכל זאת לדעתי טוב יהי אם תהיו יותר נחמדים לבקריות יש שם הרבה אנשים טובים שעושים את עבודתם בנאמנות רבה ועל הצד הטוב ביותר למרות שיש להם פיקוד על הפנים!
 
בתקופה של הקורס...

הוא היה שינוי מרענן. העביר לנו כמה שיעורים. אין ספק שלבנאדם יש חוש הומור מפותח. אז זה הזמן להגיד לו תודה על שהעביר לנו בנעימים חלק מהזמן בקורס המעיק משהו...
 
על מי מדובר פה בכלל?

למה לא מספרים לי כלום ..... אני מרגישה מוזנחת שבוע של בחינות והעולם מתהפך
 
למעלה