יש לי רעיון

יש לי רעיון../images/Emo70.gif

קבלו פינה חדשה
קבלו אותה במחיאות כפיים חזקות
"עוזרים לעמיתים" אהה?
אתם בטח חושבים לעצמכם מזה הדבר הזה עכשיו? מאיפה זה נחת לכם
אז אני אסביר לכם... אז ככה חבר'ה... אני אפתח את הפינה הזאת אחת ליום *אני מבקשת לא לנצל את שרשורי "עוזרים לעמיתים"
~המשך~ אוקי...נגיד יש תמונה שראיתם בפרסומות (שקשור למשחק החיים
) ואתם רוצים אותה...אם אתם רוצים לדעת מה יקרה..או כל דבר שמישהו יכול לעזור אז בשמחה
אז מקווה שתהנו... אוהבת
|ןלב| ~טל~
 
ל:צנוני על האש...

קודם כל יש לך כינוי מאווווד מעניין... כשתבין מה לא הבנת תעדכן אותי..אני אנסה להסביר שוב.... אם נגיד אתה רוצה לדעת משהו שיקרה בהמשך הסדרה..או שיש לך כל מיני שאלות על השחקנים תשאל בתוך השרשור שאני אפתח מידי יום שבכותרת יהיה כתוב"עוזרים לעמיתים" ושם תשאל ואני מקווה שיענו לך...ואותו הדבר לגבי תמונות של אנשים(שקשור למשחק החיים
)ונשים ישרשרו את התמונות אם הם יכולו..הבנתם עכשיו?
 
עכשיו הבנתי מה שלא הבנתי מקודם..

השירשור הזה של העזרה לא יצור בלאגן ועירבוב הודעות? אפשר לנסות..
 

HaDaRoSh

New member
היא פשוט רוצה שעזרו אחד לשני

שאם משהו לא מובן לכם אז תשאלו בפינה שהיא תפתח והיא מקווה שתעזרו אחד לשני וזהווווו
 
למעלה