טולי חתלתולי 13
New member
יש לי רעיון../images/Emo70.gif
קבלו פינה חדשה
קבלו אותה במחיאות כפיים חזקות
"עוזרים לעמיתים" אהה?
אתם בטח חושבים לעצמכם מזה הדבר הזה עכשיו? מאיפה זה נחת לכם
אז אני אסביר לכם... אז ככה חבר'ה... אני אפתח את הפינה הזאת אחת ליום *אני מבקשת לא לנצל את שרשורי "עוזרים לעמיתים"
~המשך~ אוקי...נגיד יש תמונה שראיתם בפרסומות (שקשור למשחק החיים
) ואתם רוצים אותה...אם אתם רוצים לדעת מה יקרה..או כל דבר שמישהו יכול לעזור אז בשמחה
אז מקווה שתהנו... אוהבת
|ןלב| ~טל~
קבלו פינה חדשה