יש לי רעיון

וִיקוּש

New member
הנה גם אני כותבת ../images/Emo26.gif

אתמול בלילה היתה מסיבת הסיום שלנו! באחוזת אורנים ליד עומר. לדעתי היה מאוד מוצלח! עשינו הצגה שמבוססת בחלקה על "עליסה בארץ הפלאות" ולמרות שלדעתי זה היה אחד הקטעים הפחות מוצלחים של ההצגה עדיין היה יפה. היו קטעים שמבוססים על חיי היום יום בבית ספר, כמו האם ללכת לבית ספר או לא וכדומה. בין הסצנות הוקרנו סרטוני מעבר של מסך ענק שבו הופיעו תלמידי השכבה והמרוים. היו המון פרודיות על מורים, ריקודים שירים ו תצוגת אופנה של הבנות ממגמת אופנה שתפרו את הבגדים שהן עיצבו והציגו אותם, כמה בנים ביצעות תרגילי קפוארה וכמובן חולקו מן פסלונים מעץ למצטיינים. הלהקה שהורכבה מלמידי השכבה ניגנה פשוט מהמם ובסוף כל תלמידי השכבה עלו על הבמה להפריח בלונים ולשיר את שיר הסיום ("התחלה חדשה" של בנזין). ובסוף כמובן היו המון חיבוקים נשיקות ברכות וצילומים
לאחר שההורים הלכו אנחנו נשארנו למסיבה עצמה, שכללה ארוחת ערב ויקודים. המורים הקדישו לנו שיר ואחרי שאכלנו ורקדנו (עם המורים), נסענו לפאב בעיר (לא כל השכבה, אבל דיי הרבה) וישבנו שם
היו תכנונים לנסוע לים אבל לא בטוחה שבסוף נסעו וקבענו לנסוע לים מיד לאחר הבגרות הכיתתית האחרונה שלנו ב-22 ליוני בספרות! מקווה שהמסיבות שלכם יהיו והיו מוצלחות כמו שלנו!
 
למעלה